אטרקציות לחופש הגדול

החופש הגדול התחיל, ואיתו השאלות החוזרות ונשנות של הילדים” “אמא / אבא מה עושים היום?”. למרות שהחופש הגדול הנוכחי אינו חופש גדול שגרתי, כמובן בגלל נגיף הקורונה ששינה את שגרת החיים של כולנו, אין זה אומר כי הילדים לא צריכים לבלות בכיף כמו שהם רגילים בכל שנה (תוך הקפדה על שמירת הנהלים בתקופה זו).

כיוון שמאגר הרעיונות שלכם ההורים כבר הולך ואוזל, וודאי כבר רובו נוצל בתקופת החופש “הכפויה” שאילצה את כולם להישאר בבתים – ריכזנו במאמר הבא כמה טיפים ורעיונות שווים לאטרקציות בזמן החופש הגדול.

מה ההבדל בין אטרקציה להפעלה?

נקדים ונאמר כי המאמר שהכנו בנושא הפעלות לילדים בחופש הגדול, יכול גם הוא להעניק כמה טיפים מועילים לבילוי זמן איכותי וכיפי של הילדים עם חבריהם, ובנוסף נסביר בקצרה מהו בעצם ההבדל בין אטרקציה להפעלה.

למרות שהקונספט של המושגים האלו זהה, המהות היא שונה בתכלית – הפעלה היא פעילות אקטיבית בה הילדים לוקחים חלק פעיל, כאשר אטרקציה היא דבר מסוים (לרוב פיזי) באמצעותו ניתן לקיים הפעלה. כדי להמחיש זאת בדוגמה, ניתן לומר כי במשחק כדורגל האטרקציה היא הכדור ואילו מהלך המשחק היא ההפעלה.

DIY – אטרקציות שאפשר להכין לבד

עם מעט יצירתיות וסבלנות, תוכלו להכין במו ידיכם אטרקציות מהנות ומיוחדות שהילדים ישמחו לעשות בתקופת החופש הגדול. כמעט כל ילד אוהב מחנאות, ובמיוחד אם מדובר על הקמת מחנה בתוך הבית אליו רק ילדים יכולים להיכנס. בעזרת סדינים, כריות וכמה שמיכות ניתן להקים אוהל מרשים וגדול, בו הילדים יכולים לבלות במשך כל היום עם המון משחקים והפעלות – ואפילו באופן חד פעמי גם לאכול בתוך האוהל.

אשרות נוספת היא להכין אלבום משפחתי מרגש ומיוחד, בו תוכלו לשמור את כל מאות התמונות השמורות לכם בטלפון. פשוט מדפיסים כמה תמונות משפחתיות מתוך האלבום שיש בטלפון, מדביקים במחברת גדולה ורושמים ליד כל תמונה את התאריך ותיאור קצר המספר בכמה מילים מה עומד מאחורי התמונה. אין ספק שכך תוכלו ליצור מזכרת נהדרת שתישמר למשך שנים!

אטרקציה ספורטיבית מלאת אדרנלין

מכירים את אטרקציית הבאבלבול? מדובר על כדור בועה גדול ושקוף איתו ניתן לשחק במגוון משחקים ספורטיביים וכיפיים כמו כדורגל, באולינג, היאבקות, תופסת ועוד. אצלנו בפארטי ספורט תוכלו למצוא את האטרקציה הזו, בנוסף להפקת הפעלה ספורטיבית באווירה תחרותית וסוחפת במיוחד. הפעילות תכלול תחנות משחק, תחרות גמר, מדליות ופרסים, מוזיקה קצבית, תפאורה מיוחדת ועוד המון הפתעות.

מעוניינים במידע נוסף על פעילויות בזמן החופש הגדול? מוזמנים לקרוא כאן טיפים נוספים, או פשוט ליצור אתנו קשר ונשמח לייעץ ולעזור בכל שאלה.

צרו אתנו קשר

פתח צ'אט
1
💬 זקוק לעזרה?
Scan the code
שלום 👋
אנחנו יכולים לעזור לך?