הפעלות לילדים בחופש הגדול

 

לאחר כמה חודשים בלתי שגרתיים בעקבות משבר הקורונה, ואינספור מחלוקות ודיונים בנוגע להארכת החופש הגדול – חופשת הילדים הארוכה ביותר בשנה כבר עוד רגע כאן, וכל ההורים צריכים שוב פעם למצוא מגוון רעיונות יצירתיים של הפעלות לילדים בחופש הגדול.

וודאי גם אתם מתלבטים בשאלה כיצד להעביר את הזמן לילדים בחופשה, בהנחה כי כל האפשרויות כבר נוצלו על ידם בתקופת “חופשת הקורונה” שכולנו חווינו. כדי שלא תצטרכו “לשבור את הראש” ולהרגיש חסרי אונים, אנו בפארטי ספורט נשמח לסייע לכם בעניין זה ולהעביר הפעלה איכותית ובלתי נשכחת לזאטוטים המתוקים.

הפעלה ספורטיבית בהתאמה אישית

סגנון ההפעלות שאנו מציעים הוא ספורטיבי ומגבש במיוחד. אצלנו הילדים יוכלו לחוות את האדרנלין והאתגר באמצעות הפעלה ספורטיבית סוחפת, וכמובן מותאמת על פי קונספט נבחר כמו כדורגל, כדורסל, כדור בועה וגם “הישרדות” – משחק הריאליטי המצליח בעולם. הילדים יוכלו לבחור את נושא ההפעלה שהם מעדיפים, ואנו נדאג לכל הציוד והתפאורה המתאימה שתכניס את כולם לאווירה.

כל הפעלה תתחיל בחלוקה שווה לקבוצות, ולאחר מכן הילדים יערכו תחרויות מאתגרות הכוללות תחנות משחקים שכולם אוהבים כמו קליעה למטרה, באולינג, מסלול מכשולים, משיכת חבל ועוד המון משחקים כיפיים אחרים שדורשים שיתוף פעולה קבוצתי. נסכם את המשחקים וההפעלות עם משחק גמר שיכריע מי הקבוצה המנצחת, וכמובן טקס חלוקת מדליות לכולם – כי אצלנו כולם מנצחים!

היתרונות של הפעלות ספורטיביות

כדאי לדעת כי הקונספט של כל הפעלה נבחרת יהיה משחק קבוצתי, כיוון שאנו מאמינים כי שיתוף הפעולה בין כל הילדים יושג באמצעות משחקים תחרותיים. משום כך ישנם יתרונות רבים להפעלות  ספורטיביות שהילדים חווים כמו לדוגמה:

  • העצמה אישית – במהלך הפעלה ספורטיבית בסגנון משחק הישרדות לדוגמה, כל ילד מביא לידי ביטוי את כישוריו בתוך קבוצתו וכך זוכה להעצמה אישית והרגשת ביטחון כי יש לו חלק בלתי נפרד בהצלחת הקבוצה.
  • אסטרטגיה – כיוון שהפעלה ספורטיבית דורשת פן תחרותי, מהלך המשחקים מצריכים הפעלת חשיבה אסטרטגית כדי לצלוח את המשימות בהצלחה ולהוביל את הקבוצה לניצחון.
  • תקשורת בינאישית – הפעלה ספורטיבית תחרותית תגרום לכל הילדים לבצע מהלכים באופן מחושב, וזאת לאחר שהם יצרו תקשורת אחד עם השני בעזרת עזרה לאחר, הכלת האחר וכל פעולה קבוצתית אחרת שהושגה בשיתוף פעולה בין כולם במטרה להגיע לניצחון.

בואו לחגוג עם פארטי ספורט

נוסף על הפעלה לילדים בחופש הגדול, אנו מפיקים הפעלות ימי הולדת ספורטיביים ומדליקים ששמים את ילד/ת יום ההולדת במרכז העניינים. מוזמנים לבחור את קונספט ההפעלה המתאימה ביותר כמו יום הולדת כדורגל, חגיגת כדורסל מקפיצה, מסיבת באבל בול בלתי נשכחת או אתגר הישרדותי גדוש במשימות וכיף בהשראת תוכנית הריאליטי.

דרך הקישור הזה תוכלו לקרוא המלצות של הורים וילדים מאושרים שניסו את אחת מההפעלות הספורטיביות שלנו. מתלבטים איזו הפעלה הכי תתאים לילדכם? מוזמנים ליצור אתנו קשר בכל שאלה.

מאחלים חופש נעים ובטוח לכולם! 😊

צרו אתנו קשר

 

 

פתח צ'אט
1
💬 זקוק לעזרה?
Scan the code
שלום 👋
אנחנו יכולים לעזור לך?