רעיונות לימי הולדת לילדים

יום הולדת הישרדות

מחפשים רעיונות לימי הולדת לילדים? הגעתם בדיוק אל המקום הנכון! אם גם אתם רוצים למצוא את הרעיונות הכי שווים והכי מקוריים לחגיגת יום ההולדת של ילדכם המתוק, נשמח לסייע לכם בכל התלבטות וחשש בכדי שתוכלו לתכנן עבורו/ה מסיבה בלתי נשכחת. לאחר וותק וניסיון של כמה שנים שצברנו בתחום הפעלות לימי הולדת, אנו נדאג להתאים את תוכן וקונספט ההפעלה בדיוק על פי אופיו ורצונותיו של ילד/ת המסיבה.

אז קדימה, בואו נתחיל שלב אחר שלב עם רעיון ליום הולדת הכולל את כל האלמנטים הדרושים למסיבה כמו לוקיישן, הזמנות למסיבה, אוכל שיהיה להנאת המוזמנים וכמובן גולת הכותרת של החגיגה – ההפעלה של פארטי ספורט שהיא הכי שווה בעיר!  

המקום בו המסיבה תיערך

לפני הכל אתם מוכרחים לשריין מקום מתאים בו תיערך המסיבה, ורצוי שהלוקיישן יהיה במקום פתוח ומרווח. התחילו עם בחירת התאריך המתאים ביותר מבחינתכם, וכמובן גם מבחינת האורחים, אך קחו בחשבון כי לא תמיד ניתן יהיה למצוא תאריך אחד שמתאים לכולם. לכן נסו להתגמש עד כמה שניתן, וזכרו כי ככל שמזמינים יותר אנשים כך שריון התאריך יהיה מורכב יותר. הפתרון לכך הוא פשוט לקבוע תאריך יעד ליום ההולדת שמתוכנן לטווח הרחוק (כמה חודשים), כך הסיכויים כי לאנשים יהיו אילוצים אחרים הוא נמוך וכולם יוכלו להבטיח את מקומם במסיבה.

דיברנו על תאריך, אז כעת נזכיר את עניין ההזמנות שיחולקו לכולם לכבוד המסיבה. בהזמנה כדאי לכלול את שם הילד/ה שחוגג/ת יום הולדת, השעה וכמובן המיקום בו תיערך החגיגה. כדי שלא תצטרכו להשקיע זמן וכסף רב על עיצוב הזמנה, אנו נשמח לעצב עבורכם הזמנה מדליקה ליום ההולדת – לחצו כאן כדי לראות דוגמה.

הכיבוד והנשנושים שיוגשו לאורחים

“אוכל…קדימה אוכל!” איך אפשר להעביר אירוע חברתי בלי כיבוד ונשנושים טעימים? וכמובן שביום ההולדת זה דבר שהוא חובה (טוב, לא באמת חובה אך קחו בחשבון כי לכך האורחים מצפים…). לחרוצים ביניכם כדאי להשקיע כמה שעות במטבח ופשוט להכין כיבוד טעים וטרי במו ידיכם, שיתאים גם למבוגרים וגם לילדים, כמו לדוגמה מיני פשטידות ופיצות, נקניקיה בלחמנייה, מאפים מלוחים ומתוקים שניתן לקנות באריזה מוכנה וקפואה ופשוט לחמם רגע לפני שהאורחים מגיעים, ובנוסף גם סלט ירקות אחד או שניים שיוסיפו צבע ורק בריאות.

גם העצלנים ביניכם (או העסוקים מבניכם) יכולים למצוא פתרון נהדר לאוכל שיוגש לאורחים, ללא השקעת עבודה וזמן וכמובן לכלוך, תוכלו להזמין קייטרינג מוכן דרך חברה מוכרת ואמינה או להיעזר בבני משפחה כך שכל אחד יכין בביתו מנה מסוימת ויגיע איתה למסיבה.

הפעלת יום הולדת לילדים

הנה הגענו לחלק החשוב והכיפי ביותר של מסיבת יום ההולדת, שהוא כמובן ההפעלה המרימה שתהיה להנאת כל הילדים (ולעיתים גם למבוגרים שרוצים להרגיש כמו ילדים 😊). אין זה סוד כי כיום ניתן למצוא אינספור מפעילים ליום הולדת מסוגים שונים ומשונים, לכן כדאי לדעת כי מפעיל איכותי ליום הולדת נמדד על פי הפירגונים והמחמאות של ההורים והילדים שהזמינו את השירות שלו. לכן אנו גאים ונרגשים בכל פעם מחדש לקבל הודעות מלקוחות מרוצים – דרך הקישור הזה תוכלו לקבל הצצה לכמה המלצות שקיבלנו.

אנחנו מאמינים בהקניית ערכים חברתיים ואישיים במהלך כל הפעלה שמועברת לילדים, כך שנוסף לכיף ולהשתוללויות הם ילמדו כיצד סבלנות, הקשבה, שיתוף פעולה וביטחון עצמי יכולים לחולל פלאים עבורם ועבור חבריהם כדי שהמסיבה תהיה מהנה כפליים.  את כל זה ניתן להעביר באמצעות פעילות קבוצתית, ולכן כל הפעלות ימי ההולדת שלנו מתקיימות בחלוקה לקבוצות על פי קונספטים עכשוויים כמו יום הולדת כדורגל או כדורסל, יום הולדת הישרדות, הפעלת כדור בועה ועוד פעילויות אתגריות וסוחפות.

לסיום, מקווים שנתנו לכם כמה טיפים מועילים לתכנון יום הולדת של פעם בחיים. נשמח להיות בקשר ולתכנן יחד אתכם חגיגה מדליקה ומעצימה שתשאיר לילד/ת המסיבה זיכרון מתוק ובלתי נשכח מהפעלה חווייתית במיוחד. מוזמנים ליצור אתנו קשר כאן באתר, בטלפון 073-7579255, בפייסבוק וגם בווטסאפ.

צרו אתנו קשר

פתח צ'אט
1
💬 זקוק לעזרה?
Scan the code
שלום 👋
אנחנו יכולים לעזור לך?