רעיונות להפעלות לימי הולדת

[et_pb_section fb_built=”1″ transparent_background=”on” custom_padding=”0px|||” disabled_on=”off|off|off” admin_label=”section”][et_pb_row admin_label=”row”][et_pb_column type=”2_3″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_text]

רגע לפני שאתם מחלקים הזמנות ליום הולדת המתוכננת של ילדכם, עצרו רגע כדי לחשוב האם מצאתם את ההפעלה הטובה ביותר? כבר כל הורה יודע כי הפעלות לימי הולדת הן דבר הכרחי לכל חגיגה, וזאת כדי שמסיבת יום ההולדת תעבור בהצלחה והכי חשוב בהנאה לכל הילדים.

אין ספק כי צריך הרבה מאמץ כדי להצליח להעסיק קבוצה של ילדים בכל טווח גיל, ואת זה מפעילי יום הולדת מומלצים ואיכותיים יוכלו לעשות בקלות ובהרבה אהבה כיוון שזהו תחום העיסוק העיקרי שלהם. בין היצע המפעילים שקיימים כיום כיצד בוחרים את המפעיל הטוב ביותר? כל הטיפים והרעיונות להפעלות לימי הולדת מחכים לכם בהמשך מאמר זה.

הפעלות יצירה DIY

אופציה ראשונה להפעלה לימי הולדת שתשמח את הילדים היא כזו שתאפשר להם להכין מגוון יצירות כמו מחברות מעוצבות, יומנים לבית הספר, שלטים לדלת של הבית\חדר וגם אקססוריז מדליקים שיכינו במו ידיהם כמו תיקים קטנים בעיצוב אישי, כריות וטקסטיל, בובות פרוותיות מתוקות ועוד שלל יצירות שניתן להכין לבד ובהדרכת מפעיל\ה מנוסה.

כדי שהפעלת היצירה תתאים לכל הילדים המשתתפים, מומלץ לבחור את המפעיל שיודע להתאים את תוכן ההפעלה לכמות וסוג הילדים. אם לדוגמה משתתפים יותר מ-30 ילדים ביום ההולדת, המפעיל צריך להיות ערוך לכך בהתאם ולהגיע עם ציוד שיספיק לכולם ללא יוצא מן הכלל. גם אם קבוצת הילדים כוללת בנים ובנות, ההפעלה צריכה להתאים לשני המינים כך שכולם יוכלו להשתתף בהפעלה וליהנות ממנה.

הפעלות ספורטיביות

רעיון להפעלת יום הולדת שמתאים תמיד לכל מסיבה הוא הפעלה ספורטיבית, שתסחף אחריה את כל הילדים ולעיתים אפילו את המבוגרים. כיוון שהפעלות ספורטיביות כוללות לרוב תחרויות ומשחקים מסוגים שונים, הן אפשרות נהדרת לימי הולדת לילדים בטווח גילאים רחב. במהלך ההפעלה הילדים מתחלקים לקבוצות שוות כדי לערוך תחרויות אחת נגד השנייה, ובסופו של דבר לקבוע מיהי הקבוצה המנצחת.

אנחנו בפארטי ספורט מתמחים בהפעלות ימי הולדת באווירה ספורטיבית וכיפית במיוחד. ניתן לבחור קונספט להפעלה בסגנון כדורגל או משחק הריאליטי “הישרדות”, ואנו נדאג להתאים את מהלך ותוכן ההפעלה על פי העדפותיו של ילד\ת יום ההולדת. לכל אורך הפעילות הילדים ייהנו ממגוון תחנות משחק שיוסיפו לאווירה ולאקשן, ובסיום נערוך חגיגה מיוחדת עם מדליות, ברכות וטקס עוגה.

מהם היתרונות של הפעלות אקטיביות לימי הולדת

הבאנו כאן רעיונות להפעלות לימי הולדת העוסקות בעיקר בהפעלות אקטיביות בהן הילדים לוקחים חלק פעיל, כיוון שאלו הן סוג ההפעלות המתאים ביותר לזאטוטים שצריכים להוציא קצת מרץ ואנרגיה. בשונה מהפעלות סטטיות בהן הילדים רק צופים מהצד ולא משתתפים באופן פיזי, בהפעלות אקטיביות הם לא ישתעממו לרגע וכל אחד מהם יוכל לבטא את עצמו בדרך כזו או אחרת.

בהפעלות ספורטיביות שיש בהן בעיקר תחרות, אתגר וגיבוש קבוצתי הילדים יוכלו ללמוד כמה דברים חשובים על ערכים חברתיים כמו שיתוף פעולה, הקשבה, סבלנות וגם ערכים אישיים שיעצימו אותם כמו יצירתיות, ביטחון עצמי, שאפתנות ועוד.

טיפים לבחירת מפעילים לימי הולדת

אז איך בוחרים מפעיל ליום הולדת של ילדכם? דבר ראשון כדאי לחפש המלצות על מפעילי יום הולדת דרך בני משפחה, חברים ומכרים אחרים. ניתן למצוא גם המלצות וחוות דעת על מפעילים באמצעות אתרי אינטרנט ופורטלים שונים שקיימים ברשת – כמו שהפתגם המפורסם אומר “אין חכם כבעל ניסיון”. אפשרות נוספת היא באמצעות שיחה אישית עם המפעיל הנבחר, מפעיל מקצועי ומנוסה בתחום ימי ההולדת יידע להתאים עבורכם את ההפעלה הטובה ביותר כבר בשיחה הראשונה. חשוב כמובן לוודא כי ההפעלה תתאים בעיקר להעדפותיו של ילד\ת המסיבה והיא תתנהל על פי רצונו.

אם ילדכם אוהב ספורט ואתגר ותמיד חלם על מסיבת יום הולדת עם המון אקשן – נשמח להגשים לו את החלום. מוזמנים ליצור אתנו קשר באתר או בטלפון 073-7579255 ואנו נדאג להפוך את הרעיון להפעלת יום הולדת לחגיגה מציאותית ובלתי נשכחת.

צרו אתנו קשר

[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_3″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_image src=”https://www.partysport.co.il/wp-content/uploads/2020/03/about-img.jpg”][/et_pb_image][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

פתח צ'אט
1
💬 זקוק לעזרה?
Scan the code
שלום 👋
אנחנו יכולים לעזור לך?