רעיונות להפעלות בת מצווה

הנסיכה הקטנה של הבית עוד מעט חוגגת יום הולדת 12, וההתרגשות בבית של כל בני המשפחה הגיעה לשיאה! בין כל ההכנות והארגונים שאתם מבצעים לקראת היום הגדול, זכרו כי חשוב להוסיף גם “תכנית אומנותית” שתסחף את כל האורחים – וכמובן לא תשכח הרבה מאוד זמן.

תכנית זו היא כמובן הפעלה לבת מצווה המותאמת לרוב קהל המוזמנים שצפויים להגיע, שאלו בדרך כלל החברים הקרובים מבית הספר, שכונה וגם כמה חברי ילדות וותיקים. כיוון שמדובר על ילדים בגילאי 12, מומלץ לבחור הפעלות מעשיות וכמה שיותר מאתגרות שישאירו את כולם קשובים ויעניקו להם סקרנות ורצון לשתף פעולה.

במאמר הבא הכנו עבורכם כמה רעיונות להפעלות בת מצווה שיוסיפו ייחודיות וסטייל לחגיגה הגדולה. תוכלו לארגן את ההפעלות בעצמכם עם מעט זמן פנוי והמון יצירתיות, או לחילופין מוזמנים ליצור אתנו קשר ונשמח להכניס שמחה והתרגשות למסיבת בת המצווה, עם הפעלות שיתוכננו בדיוק לפי העדפותיכם.

משחקים והפעלות למסיבה

  • נשיקה-סטירה – זהו אחד ממשחקי החברה האהובים ביותר על בני העשרה, ולכן גם הוא מוכרח להיות במסיבת בת המצווה. בן ובת יושבים בגבם אחד אל השני, כאשר המנחה של הערב מכריז “אחת, שתיים שלוש תתעוררו!” ובזמן הזה הילדים צריכים להזיז את ראשם ימינה או שמאלה. אם שניהם הזיזו את הראש לאותו כיוון, הבן מעניק נשיקה לבת – תזוזה נגדית של הראש תגרום לבת להעניק סטירה לבן.
  • טריוויה שירים – בהשראת משחק השירה “לא נפסיק לשיר”, הילדים יתחלקו לשתי קבוצות כאשר המנחה יכריז על מילים אקראיות. כל קבוצה צריכה למצוא כמה שיותר שירים שמכילות את אותן מילים, ולגלות בסוף את השיר הנבחר על פי רמזים שהתקליטן ייתן. בסיום כולם שרים יחד את השיר במסיבת קריוקי סוחפת ומקפיצה.
  • תחרות ספורטיבית – אין ספק כי אין כמו הפעלה ספורטיבית שתגבש את כולם, ותשאיר מזכרת בלתי נשכחת ממסיבת בת מצווה מיוחדת ומקורית. כדי שיהיה עניין ותחרותיות בין כל הילדים, מומלץ לחלק אותם לקבוצות שוות כדי שיערכו תחרויות אתגריות שיצליחו להרים את כולם על הרגליים.

היתרונות של הפעלות ספורטיביות בחגיגת בת המצווה

כדי שבת המצווה תוכתר כהצלחה, הפעלות הבת מצווה צריכות להיות כמה שיותר מעניינות וסוחפות כי זה החלק אותו כל הילדים יזכרו – ממש כמו האוכל והעיצוב של המקום, אותו זוכרים בדרך כלל המבוגרים שמגיעים להשתתף באירועים ושמחות.

הפעלות ספורטיביות לא רק יוסיפו אתגר ואווירה תחרותית בין כולם, אלא ג\גם יגרמו לתחושת גיבוש כיפית ומיוחדת. מכיוון שמסיבות בת המצווה מתרחשות לרוב בשנה האחרונה לבית הספר היסודי, ורגע לפני מעבר לחטיבת ביניים של בית ספר אחר, זוהי הזדמנות מצוינת עבור כל חברי השכבה ליהנות מחוויה קבוצתית שהם לא ישכחו אף פעם.

אנו בפארטי ספורט מציעים מגוון ענק של הפעלות ספורטיביות בדופק גבוה, שיתאימו במיוחד גם למסיבות בת מצווה איכותיות. בין ההפעלות שלנו ניתן למצוא הפעלת כדורגל או כדורסל, הפעלה בסגנון תכנית הריאליטי הישרדות וגם הפעלת כדור בועה שמשגעת את כל העולם – לחצו כאן למידע נוסף.

צרו אתנו קשר

פתח צ'אט
1
💬 זקוק לעזרה?
Scan the code
שלום 👋
אנחנו יכולים לעזור לך?