פעילויות ליום כיף וגיבוש

[et_pb_section fb_built=”1″ transparent_background=”on” custom_padding=”0px|||” disabled_on=”off|off|off” admin_label=”section”][et_pb_row admin_label=”row”][et_pb_column type=”2_3″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_text]

צמד המילים “יום כיף” נותן לכל אחד הרגשה טובה ומשוחררת יותר, כי הרי אין כמו לעבור יום שלם שכולו מלא בכיף בלתי נגמר. כדי לשבור מדי פעם את השגרה שחוזרת על עצמה בכל יום, צריך להפיק יום כיף איכותי ומוצלח שיעניק למשתתפים חוויה בלתי נשכחת. גם התלמידים בבית הספר זקוקים מדי פעם להפסקה מהשיעורים והלימודים שהם עוברים בכל יום, וכאשר ההפסקה הזו נערכת עם מגוון פעילויות מגבשות ומהנות במיוחד – הילדים לא רק נהנים, אלא גם לומדים כמה דברים חשובים שיעניקו להם ערכים חברתיים וגם אישיים.

פעילות ספורטיבית

אז איזו פעילות הכי מתאימה ליום גיבוש וכיף? התשובה היא כמובן פעילות ספורטיבית שיש בה פן תחרותי. אנחנו בפארטי ספורט נדאג להפיק הפעלה ספורטיבית ומגבשת במיוחד, שתגרום לכל המשתתפים לזוז ולהוציא כמה שיותר אנרגיות וכמובן גם תגרום להנאה מטורפת שתשאיר טעם של עוד.

הפעילות כרוכה במגוון משחקים שישולבו בתחנות משחק ייעודיות כמו באולינג, קליעה למטרה ועוד כמה משחקי כדור אתגריים. כל המשתתפים בפעילות יחולקו לקבוצות שוות, ויתחרו אחת נגד השנייה תוך שיתוף פעולה ועבודת צוות קבוצתית שתוביל לניצחון קבוצתי.

פעילות אתגרית באווירה תחרותית

היתרון בהפעלות ספורטיביות הוא באתגר ובתחרותיות שנוצרת בין כל המשתתפים, כיוון שכל קבוצה רוצה לנצח בסופו של דבר וכדי להצליח בכך על כל אחד לתרום מעצמו ומיכולותיו להצלחה הכללית של הקבוצה. בדרך הזו נוצרת אווירה תחרותית אך גם מגובשת, וכולם עוזרים זה לזה כדי לצלוח את האתגר ולנצח.

הזכרנו בהתחלה את התרומה לערכים החברתיים והאישיים של כל משתתף בפעילות, מכיוון שבאווירת התחרות כל אחד לומד כיצד שיתוף פעולה ועזרה הדדית רק תורמים להצלחה של כלל הקבוצה, יחד עם ביטוי עצמי והעצמה אישית, כמו שאיפה לניצחון וביטחון עצמי, שכל משתתף מרגיש כלפי עצמו במהלך ההפעלה.

למי הפעילויות מתאימות?

פעילויות לימי כיף וגיבוש מתאימות לכולם, מילדים קטנים בגילאי 5 ועד בני נוער או אפילו מבוגרים שרוצים להוציא קצת אנרגיה ולהשתתף בפעילות תחרותית ומהנה. גם אם מדובר על קבוצות מעורבות של בנים ובנות, כל אחד מהמשתתפים יכול ליהנות מפעילות מעצימה וחווייתית במיוחד.

הפעילויות הספורטיביות שלנו מתאימות במיוחד למסיבות של ערבי כיתה, סיום שנה, קייטנות וחופשים או כל חגיגה אחרת שמשתתפים בה קבוצה של ילדים בטווח גילאים רחב. למרות שמדובר על הפעלות ספורטיביות הכוללות משחקי כדור, ניתן לערוך אותן במקומות פתוחים וגם סגורים בהתאם להעדפה ו\או מזג האוויר.

ציוד עלינו – מצב רוח עליכם

אנו מבינים כי כדי לערוך יום כיף לקבוצה של ילדים עליכם לתכנן מספר רב של דברים כמו הלוקיישן בו יו הכיף יתקיים, הסעות הלוך וחזור לכולם, כיבוד ונשנושים במהלך כל היום ועוד המון תכנונים נוספים שדורשים זמן ומאמץ. לכן אנו נשמח לתכנן יחד אתכם את הפעילות המגבשת שתהיה במהלך יום הכיף, כדי שאתם תוכלו להתפנות לתוכניות הנוספות ואנו נדאג להפקת הפעילות על פי כמות הילדים וכל העדפה נוספת שתרצו. כחלק מהפקת הפעילות הספורטיבית, כל התפאורה והציוד הנדרש יהיה באחריותנו כך שהילדים ייכנסו לאווירה עוד לפני שההפעלה תתחיל.

רוצים לשמוע עוד? מעוניינים בפרטים נוספים על הפעלות כדורגל? מוזמנים ליצור אתנו קשר ונשמח לסייע בכל שאלה ובקשה.

צרו אתנו קשר

[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_3″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_image src=”https://www.partysport.co.il/wp-content/uploads/2020/03/about-img.jpg”][/et_pb_image][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

פתח צ'אט
1
💬 זקוק לעזרה?
Scan the code
שלום 👋
אנחנו יכולים לעזור לך?