כל מה שרציתם לדעת על כדורגל

[et_pb_section fb_built=”1″ transparent_background=”on” custom_padding=”0px|||” disabled_on=”off|off|off” admin_label=”section”][et_pb_row admin_label=”row”][et_pb_column type=”2_3″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_text]

אם ילדכם חוגג בקרוב יום הולדת וכדורגל הוא המשחק האהוב עליו ביותר – הפתיעו אותו עם מסיבת יום הולדת כדורגל שהוא לא יוכל לשכוח לעולם. לאחר ניסיון רב שצברנו בתחום הפעלות ימי הולדת לילדים ובני נוער, ונוסף על אהבתנו למשחקי ספורט מאתגרים ובפרט משחק הכדורגל אנו נדאג להפיק את החגיגה הכי שווה בעיר!

אז מה הולך להיות במסיבת יום ההולדת ולמה בעצם דווקא לבחור בנו? את התשובות לכך ריכזנו עבורכם בהמשך מאמר זה, אך לפני כן אנו מזמינים אתכם להכיר מעט את עולם הכדורגל עם מעט רקע היסטורי וכמה עובדות מעניינות.

ההיסטוריה של הכדורגל

כמובן שלא נלאה אתכם בכל הפרטים וההיסטוריה הענפה והמרתקת של עולם הכדורגל, אך נציין כאן כמה פרטים היסטוריים חשובים שבלעדיהם לא יכולנו כיום ליהנות מהמשחק האתגרי והפופולרי ביותר ברחבי העולם.

ניתן לומר כי משחק הכדורגל התחיל עוד בתקופת ימי הביניים, אז היו משחקים עם בעיטות כדור למטרות שונות ומשתנות ממשחק למשחק. לדוגמה בסין אימצו את מאפייני המשחק עם בעיטות כדור לשער, זאת בעיקר כדי להתאמן על דיוק ולא כדי להבקיע שערים.

החוקים הראשונים הכתובים בעולם הכדורגל החלו במאה ה-19, כאשר אוניברסיטת קיימברידג’ באנגליה אימצה את משחקי הכדור והחליטה לעלות על כתב את חוקי המשחק שיחולו על כל בתי הספר באנגליה, וכך תהיה אחידות בין כולם במהלך המשחקים אחד נגד השני.

המונדיאל, ובשמו הנוסף גביע העולם בכדורגל, החל לראשונה בשנת 1930 ומאז ועד היום הוא נערך בכל ארבע שנים עם חגיגות והמון התרגשות.

כמה עובדות מעניינות על משחק הכדורגל

כפי שציינו, משחק הכדורגל הוא אחד ממשחקי הספורט הפופולריים והאהובים ביותר ברחבי העולם. משום כך כנראה, זהו גם הספורט עם מספר הפציעות הגבוה ביותר בקרב השחקנים. עיקר הפציעות מהם השחקנים סובלים הם כמובן באזור הרגליים כמו ברכיים, עקבים וגם שרירים זאת כתוצאה מהאינטנסיביות של מהלך המשחק והתנועות החדות שהם נדרשים לעשות. יחד עם זאת, מרגיע לדעת כי רוב הפציעות אינן חמורות, ואחר מנוחה והפסד של משחק אחד או שניים השחקנים חוזרים למגרש כמו חדשים.

עובדה מעניינת נוספת היא בנוגע למספר ההבקעות הנמוך שמתרחשות במהלך משחק כדורגל, ובעיקר כאשר מדברים על משחקים מקצועיים של ליגות מקצועיות בארץ ובעולם. הסיבה לכך היא בעיקר אסטרטגית, כיוון שהשחקנים בכל קבוצה מתמקדים בעיקר בטקטיקות הגנה על השער ומניעה של הבקעות מצד הקבוצה היריבה.

למרות ששחקני כדורגל ידועים כמטרוסקסואלים, הידעתם כי במהלך כל משחק נאסר עליהם לענוד תכשיטים ושעונים? זאת מכיוון שאלו מהווים סיכון עבורם וגם כלפי השחקנים האחרים במגרש. לדוגמה כאשר שחקן העונד שרשרת על צווארו ונופל על שחקן אחר כתוצאה מהתקלה, השרשרת עלולה להסתבך על ידו של אחד מהם ולגרום לפציעה או חבלה אחרת. לכן ניתן לראות את כל שחקני הכדורגל המפורסמים, כמו ניימאר, רונאלדו ועוד רבים וטובים עם מיטב אביזרי האופנה העכשוויים ביותר רק במסיבות עיתונאים והשקות.

חגיגות ימי הולדת ספורטיביים באווירה אחרת

אז לאחר שהכרתם מעט לעומק את הייחודיות של משחק הכדורגל, ניתן כעת להבין כיצד חגיגות ימי ההולדת מתחברים בצורה מושלמת עם קונספט שכזה. לימי הולדת כדורגל או כל מסיבה ספורטיבית אחרת יש יתרונות בולטים על פני הפעלות ימי הולדת אחרות, בעיקר כיוון שמדובר על פעילות אקטיבית ומלאה באתגר עבור הילדים המשתתפים במסיבה.

בשונה ממפעילים המעבירים מופע בזמן יום ההולדת, כמו קוסמים או סטנדאפיסטים, הפעלה ספורטיבית תגרום לילדים לקום על הרגליים ולהוציא את כל האנרגיות והמרץ שרץ מחכים להתפרץ. כך כולם יכולים ליהנות ממסיבה באווירה גדושה באדרנלין שתסחף אחריה את כולם, ותציב במרכז את חוגג\ת יום ההולדת הנרגש.

יום הולדת כדורגל עם פארטי ספורט

אצלנו בפארטי ספורט הילדים ייהנו מהפעלה איכותית וסוחפת בסגנון משחק גביע האלופות. נחלק את כל המשתתפים למספר קבוצות שוות כמו ברצלונה, ריאל מדריד ומנצ’סטר יונייטד כשלכל ילד יהיה חולצה מותאמת לצבע קבוצתו. במהלך ההפעלה הילדים יעברו מספר תחנות משחק ספורטיביות ואתגריות במיוחד, כולל כמובן בעיטות לשער, ולאחר מכן נעבור למשחק הגמר המכריע שיקבע איזו קבוצה היא אלופת האלופות.

אם אתם מחפשים הפעלה אתגרית ומעניינת לילדים, אך כזו שיש בה גם ערכים אישיים וחברתיים כמו העצמה אישית ועבודת צוות וכל זה ברוח ספורטיבית ומהנה במיוחד – הגעתם בדיוק אל המקום הנכון! מוזמנים ליצור אתנו קשר כאן באתר או באמצעות הטלפון 073-7579255 ונשמח לסייע בכל שאלה.

צרו אתנו קשר

[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_3″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_image src=”https://www.partysport.co.il/wp-content/uploads/2020/03/about-img.jpg”][/et_pb_image][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

פתח צ'אט
1
💬 זקוק לעזרה?
Scan the code
שלום 👋
אנחנו יכולים לעזור לך?