ימי הולדת עם פארטי ספורט

[et_pb_section fb_built=”1″ transparent_background=”on” custom_padding=”0px|||” disabled_on=”off|off|off” admin_label=”section”][et_pb_row admin_label=”row”][et_pb_column type=”2_3″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_text]

אין דבר יותר כיף מאשר לחגוג יום הולדת עם בני משפחה וחברים אהובים. עד שמגיע היום המיוחד בשנה המציין את יום ההולדת שלנו, אנו צריכים להתייחס לכך בהתאם ולחגוג בגדול עם הדברים שאנו הכי אוהבים. אם ילדכם חוגג בקרוב את יום הולדתו, וודאי אתם רוצים להפיק עבורו מסיבת יום הולדת איכותית ומושקעת שתיחרט לו בזיכרון לכל החיים. כדי שתוכלו להעניק לו את המסיבה שהוא כל כך רוצה, עליכם לבחור הפעלה ליום הולדת שהוא ישמח להשתתף בה יחד עם חבריו.

מי אנחנו

אז נעים מאוד ומזל טוב לילד המתוק 😊, שמי דוד אשורי, הבעלים של פארטי ספורט, מאמן כדורגל מוסמך ומפעיל מקצועי לילדים במסיבות ימי הולדת, קייטנות וחוגים.

אצלנו בפארטי ספורט נדאג להעביר את מסיבת יום ההולדת בצורה הכי כיפית ושמחה שיש, וכל זאת כאשר ילד/ת יום ההולדת נמצא במרכז העניינים (כי הרי כל ההתכנסות והחגיגה היא במיוחד בשבילו). כדי שההפעלה תהיה איכותית ומוצלחת, אנו דואגים לשלב את המקצועיות שלנו לצד חוויה פעילה ומהנה שתסחף את כולם.

חגיגת יום הולדת צבעונית ושמחה

אצלנו בפארטי ספורט כל מסיבה היא חגיגה גדולה של צבע, מצב רוח, אנרגיות והנאה בלתי נגמרת. אנו נדאג לארגן את המקום בו תתקיים המסיבה מבעוד מועד, כך שכל השטח יהיה מקושט ומאובזר בהתאם להפעלה הנבחרת ליום ההולדת. כבר בהתחלתה של כל פעילות נפתח את החגיגה עם כניסה מרשימה ומפוארת של ילד/ת יום ההולדת, בליווי שטיח חגיגי ודגלים מתנפנפים.

יום הולדת הישרדות

אחת מההפעלות שאנו מציעים, היא הפעלה אתגרית ומקורית בסגנון תוכנית הריאליטי המצליחה הישרדות. כפי שרואים בתוכנית, מדובר על משחק אסטרטגי גדוש במשימות ואקשן, וכך בדיוק גם ההפעלה שלנו תהיה – מבוכים, משיכה בחבל, מציאת תיבה ועוד משימות קבוצתיות מגבשות שיכריעו מי יהיה השורד האחרון על האי.

יום הולדת כדורגל

הפעלה נוספת וספורטיבית במיוחד שאנו מציעים, היא הפעלת יום הולדת כדורגל במהלכה כל הילדים ישתתפו במשחק קבוצתי ותחרותי לקביעת אלוף האלופים של המגרש. כל הילדים יתחלקו לקבוצות כדורגל מצליחות ואהובות כמו ריאל מדריד, ברצלונה ומנצ’סטר יונייטד עם חולצות תואמות ויחד עם יתחרו בתחנות ספורט מגוונות כמו באולינג, קליעה למטרה, מעבר במסלול מכשולים עם כדור ועוד משחקים מדליקים. לאחר מכן כל קבוצה תתחרה ראש בראש במשחק כדורגל מרתק שיקבע מי המנצחת הגדולה.

ימי הולדת פארטי ספורט – חוויה בלתי נשכחת 

יום הולדת פארטי ספורט הוא הרבה יותר ממסיבת יום הולדת, מדובר על יום הולדת איכותי שיעניק לכל המשתתפים ערך מוסף לצד חוויה מיוחדת ובלתי נשכחת. כל הפעלת יום הולדת אצלנו משלבת אתגר, עניין וחוויה יחד עם עבודת צוות ומשחק קבוצתי שמעיק לכל אחד ואחת את הדרך שלו\ה לתרום להצלחת הקבוצה.

בשונה מהמשחקים המקוריים של הישרדות וכדורגל, אנו לא מאמינים באדם או קבוצה אחת שמנצחת – אלא בשבילנו כולם מנצחים וכולם אלופים במידה שווה! חשוב לנו להעניק לכל אחד מהילדים את תחושת הביטחון העצמי ואת הסיפוק מהצלחה במשימות, ועל זה מגיע לכולם מדליות השתתפות למזכרת ממסיבת יום הולדת כיפית ואיכותית שהם לא ישכחו לעולם.

[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_3″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_image src=”https://www.partysport.co.il/wp-content/uploads/2020/03/about-img.jpg”][/et_pb_image][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

פתח צ'אט
1
💬 זקוק לעזרה?
Scan the code
שלום 👋
אנחנו יכולים לעזור לך?