יום הולדת שכולו כדורגל

[et_pb_section fb_built=”1″ transparent_background=”on” custom_padding=”0px|||” disabled_on=”off|off|off” admin_label=”section”][et_pb_row admin_label=”row”][et_pb_column type=”2_3″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_text]

לכל אחד מאתנו יש קבצת כדורגל שהוא אוהד, ובכל משחק שמתקיים מול קבוצה יריבה אנו עוקבים בדריכות אחרי המהלכים שמתרחשים על הדשא. כדורגל הינו אחד ממשחקי הספורט הפופולריים והוותיקים ביותר שיש, והוא כולל משחק כדור בין שתי קבוצות הבועטות בו מקצה לקצה במטרה להבקיע שער לקבוצה המתחרה.

המשחק נחשב לא רק תחרותי, אלא גם משחק חברתי שכיף תמיד לשחק עם חברים מהשכונה או בית הספר. אין אחד שלא חווה את ההנאה ממשחק מגבש, ספורטיבי ומלא בתפניות שאף פעם לא נמאס לשחק בו – עד שאחד מההורים קורא מהחלון לעלות ולאכול ארוחת ערב או לעשות שיעורי בית…

יום הולדת כדורגל

אם גם ילדכם מכור למשחקי הכדורגל עם חבריו, והוא אוהד מושבע של אחת מקבוצות הכדורגל בארץ או בעולם אין ספק כי הוא ישמח לחגוג את יום הולדתו באווירה ספורטיבית ומדליקה של ימי הולדת כדורגל. מדובר על חגיגה חווייתית וסוחפת במיוחד בה ילד או ילדת יום ההולדת מבלים עם חבריהם במשחק האהוב, ומתחרים אחד נגד השני בתואר זוכה גמר ליגת האלופות!

הפעלת יום הולדת חווייתית עם ערך מוסף

במהלך ההפעלה ילד\ת המסיבה יהיה במרכז העניינים, כי הרי כל החגיגה היא לכבוד יום הולדתו\ה. הפעלת יום ההולדת של ימי הולדת כדורגל כוללת משחקי כדור מאתגרים המצריכים חשיבה אסטרטגית, עבודה בשיתוף פעולה נגד הקבוצה המתחרה וחוויה ספורטיבית ושמחה במיוחד.

במהלך המשחקים הילדים ילמדו כיצד להקשיב אחד לשני, להציע עצות ורעיונות מקוריים להצלחת המשימות המשותפות וללמוד כיצד לקבל את ההפסד ברוח ספורטיבית ואיך לפרגן לקבוצה היריבה שהצליחה במשחק.

ימי הולדת כדורגל – הרבה יותר מסתם משחק

כדאי לדעת כי מהלך ההפעלה של יום הולדת כדורגל הוא הרבה יותר מסתם משחק בו רודפים אחרי כדור, אלא הוא משלב מגוון רחב וכיפי של משחקים מאתגרים וספורטיביים שכולם ייהנו לקחת בהם חלק. במהלך ההפעלה יהיו גם משחקים של מסלולי מכשולים, באולינג, קליעה למטרה ועוד פעילויות שוות.

היתרון הגדול של הפעלת יום ההולדת בסגנון זה הוא ההתאמה המושלמת לכל גיל, וכמובן גם לבנים ובנות כאחד. כבר מזמן משחקי כדור אינם מיועדים רק לבנים, וגם בנות יתלהבו לקחת חלק במשחק האטרקטיבי והכיפי הזה.

יום הולדת כדורגל עם פארטי ספורט

אם אתם מחפשים הפעלה מיוחדת ומקורית ליום ההולדת של ילדכם, תשמחו לדעת כי אתם יכולים לעצור את החיפושים כיוון שהגעתם בדיוק אל המקום הנכון! אצלנו חוגגים יום הולדת בגדול עם הפעלה מדליקה וחווייתית לכל ילד, ובמיוחד לילד שלכבודו המסיבה.

ההפעלה תתחיל בטקס כניסה מרשים ומפואר עם תפאורה, דגלים ואיך אפשר בלי שטיח אדום ומלכותי. כל הילדים יתחלקו לקבוצות בהתאם למספר המשתתפים עם חולצות ספורטיביות תואמות. הילדים צריכים להגיע רק עם מצב רוח ספורטיבי, ואנו כבר נדאג לכל השאר. רוצים לחגוג יום הולדת כדורגל? לחצו כאן

קדימה, בואו נצא לדרך! מחכים לכם על המגרש…

[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_3″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_image src=”https://www.partysport.co.il/wp-content/uploads/2020/03/הישרדות_3.jpg”][/et_pb_image][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

פתח צ'אט
1
💬 זקוק לעזרה?
Scan the code
שלום 👋
אנחנו יכולים לעזור לך?