יום הולדת לגיל 8

[et_pb_section fb_built=”1″ transparent_background=”on” custom_padding=”0px|||” disabled_on=”off|off|off” admin_label=”section”][et_pb_row admin_label=”row”][et_pb_column type=”2_3″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_text]

רוצים לדעת מה הדרך הטובה ביותר לחגוג ימי הולדת לגיל 8? תשמחו לדעת כי הגעתם בדיוק אל המקום הנכון! אצלנו בפארטי ספורט כל מסיבת יום הולדת הופכת לחגיגה של ממש, עם תפאורה מדליקה, דגלים צבעוניים שמתנוססים בגאווה ועוד מגוון אביזרים נוספים שמוסיפים לכיף ולאווירה במקום בו נערך יום ההולדת. בגיל 8 הילדים הרבה יותר סקרנים והרפתקנים, ולכן כל פעילות הכרוכה בהוצאת אנרגיות והרבה אדרנלין היא תהיה המושלמת עבורם כדי שהם יכתירו את המסיבה כמסיבת השנה. אנו מציעים שתי הפעלות לימי הולדת מגבשים וחווייתיים, כך שתוכלו לבחור את סגנון ההפעלה שהכי תתאים לילדכם המתוק.

יום הולדת חווייתית ומאתגרת

מכירים את תוכנית הריאליטי ההישרדות? מסיבת יום הולדת הישרדות שאנו מארגנים היא בדיוק כמו התוכנית האהובה, ועם מגוון אתגרים ומשימות שיגרמו לקטנטנים הרבה צחוק והנאה. הקונספט של הפעילות הוא ממש כמו בתוכנית הטלוויזיה – כל הילדים מתחלקים לשתי קבוצות שוות, ויחד הן מתחרות אחת בשנייה כדי להצליח ולהיות השורדת האחרונה. הילדים יקבלו מאתנו חולצות ובנדנות של השבט אליו הם מצוותים, ממש כמו בתוכנית, ועוד אביזרים מיוחדים שיוסיפו לאווירה התחרותית והמיוחדת במסיבה. במהלך כל ההפעלה הילדים ישתתפו בתחרויות ומשחקים שיאתגרו אותם, וגם ילמדו אותם לחשוב בצורה אסטרטגית, לעבוד בשיתוף פעולה עם חבריהם לקבוצה ולהראות כיצד הם מצליחים במשימות ואתגרים הניצבים בפניהם תוך עידוד של כל החברים.

יום הולדת ספורטיבית בדופק גבוה

קונספט נוסף להפעלת יום הולדת חווייתית, היא חגיגת יום הולדת עם משחקי כדור אהובים. ההפעלה תתקיים בהשראת משחקי ליגת האלופות הפופולריים, כשכל הילדים יתחלקו לקבוצות מפורסות כמו ריאל מדריד, מנצ’סטר יונייטד וברצלונה. כדי שהפעילות תרגיש ותראה כמו הדבר האמיתי, כל המשתתפים יקבלו חולצות בצבעי הקבוצה והמקום יקושט עם תפאורה איכותית ומרשימה, דגלים צבעוניים וגם שטיח ארוך עליו ילד/ת יום ההולדת יתקבל במחיאות כפיים בתחילת המסיבה. יום הולדת כדורגל משלב פעילות ספורטיבית מקפיצה שתרים את כולם על הרגליים, וגם תעביר לילדים מסר כי עבודת צוות ורוח ספורטיבית הם דברים חשובים שכדאי לאמץ בכל פעם שמשחקים ונהנים עם חברים וילדים אחרים.

הפעלות לימי הולדת עם פארטי ספורט

אם אתם מתלבטים לגבי הדרך הנכונה לחגוג יום הולדת לגיל 8 לילדכם, נשמח לסייע בדילמה ולהעניק את הפתרון המתאים ביותר. ההפעלות שלנו מועברות על ידי מאמן כדורגל מוסמך, ולכן אנו דואגים להתאים את אופי וסוג הפעילות לפי קבוצת הגיל של הילדים המשתתפים בהפעלה. הסוד הטמון בהפעלת יום הולדת מוצלחת, הוא היכולת לעניין ולסחוף את כל הילדים עד לסיום הפעילות ותוך שיתוף פעולה מלא מצידם. בעזרת הניסיון שצברנו בתחום ההפעלות לימי הולדת, ימי כיף וימי גיבוש לקייטנות, חוגים ומתנ”סים אנו נדאג להעביר לילדכם מסיבת יום הולדת איכותית וכיפית במיוחד שתיתן לו חוויה מיוחדת ותשאיר אותו עם טעם של עוד.

לקבלת פרטים נוספים על ההפעלות שלנו – מוזמנים ליצור אתנו קשר כאן באתר או בשיחת טלפון, ואנו נשמח לסייע בכל שאלה והתלבטות.

צרו אתנו קשר

[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_3″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_image src=”https://www.partysport.co.il/wp-content/uploads/2020/03/about-img.jpg”][/et_pb_image][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

פתח צ'אט
1
💬 זקוק לעזרה?
Scan the code
שלום 👋
אנחנו יכולים לעזור לך?