יום הולדת לגיל 6

[et_pb_section fb_built=”1″ transparent_background=”on” custom_padding=”0px|||” disabled_on=”off|off|off” admin_label=”section”][et_pb_row admin_label=”row”][et_pb_column type=”2_3″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_text]

מזג האוויר הנעים מזכיר לכם כי עונת האביב עוד מעט כבר כאן, וזה גם סימן עבורכם לכך שיום הולדת 6 של ילדכם מתקרב ובא – וזוהי ההזדמנות עבורכם ההורים להעניק לילד/ת המסיבה חגיגה גדולה, מושקעת ומקורית עם הפעלה אטרקטיבית וגדושה בהנאה לכל הילדים.

יום הולדת כדורגל בפארטי ספורט

אם אתם מעוניינים לחגוג לילדכם יום הולדת לגיל 6, אצלנו תמצאו את ההפעלה האיכותית והמתאימה ביותר לגיל מקסים זה. אנו בפארטי ספורט נדאג לארגן חגיגה ענקית וכיפית לחוגג/ת יום ההולדת ולכל החברים, כאשר הקונספט העיקרי של ההפעלה יהיה גמר ליגת האלופות בכדורגל. במהלך ההפעלה הילדים יתחלקו למספר קבוצות, ויתחרו אחת בשנייה במגוון פעילויות עד למשחק המכריע בסגנון ליגת האלופות שיקבע מי אלוף האלופים.

כיוון שאנו יודעים כי לכם ההורים יש לא מעט ארגונים לקראת המסיבה, אנו נדאג להרים הפעלה מאפס יחד עם כל הציוד והאבזור הדרוש לפעילות המתוכננת. גם אם יום ההולדת תתקיים בשעות הערב כשמעט חשוך בחוץ, אנו נגיע עם תאורת אצטדיון עוצמתית שגם תוסיף לכל האווירה של ההפעלה.

מהם היתרונות של יום הולדת ספורטיבית

בגילאי 6 הזאטוטים המתוקים כבר לא קטנטנים, וככל שהם גדלים כך יש להם הרבה יותר אנרגיות ומרץ שרק מחכים להתפרץ החוצה. עם יום הולדת בסטייל ספורטיבי, הם ישתחררו ויפרקו את כל האדרנלין שיש ועל הדרך גם ייהנו כמובן מהפעלה איכותית ומקורית שתסחף את כולם להשתתף באופן תחרותי והוגן.

בשונה מהפעלות ימי הולדת המשלבות הצגות ומופעים מול הילדים, יום הולדת כדורגל מזיזה את כולם וגורמת להם לקחת חלק אקטיבי במגוון פעילויות ומשחקים שכולם אוהבים כמו באולינג, קליעה למטרה, מסלול מכשולים ועוד המון תחנות משחק מאתגרות וחווייתיות. בנוסף לכיף והשחרור שהילדים חווים, הם גם ילמדו כמה דברים חשובים על שיתוף פעולה, תחרות ברוח ספורטיבית, העצמה אישית, סבלנות ועוד ערכים חברתיים חשובים נוספים.

כך תארגנו מסיבת יום הולדת חגיגית ומושקעת

כפי שכבר ציינו, אנו יודעים ומבינים את הסידורים שיש לכם לעשות לקראת מסיבת יום ההולדת, ולכן נשמח להציע לכם כמה טיפים ורעיונות שיעזרו לכם לתכנן את החגיגה המושלמת. ימי הולדת לגיל 6 מלווים לרוב עם הורים שמגיעים למסיבה יחד עם הילד, לכן מומלץ לדאוג לכיבוד ונשנושים טעימים גם עבורם ולא לסדר רק חטיפים וממתקים כמו שילדים הכי אוהבים.

לפני שאתם סוגרים מקום ייעודי למסיבת יום ההולדת, וודאו את מספר המוזמנים שצפויים להגיע כדי שתוכלו לבחור את המקום המתאים ביותר לכמות האורחים. אינכם רוצים שהמקום יהיה עמוס וצפוף מצד אחד, ומצד שני שלא יהיה גדול מדי ולא פרופורציונלי לכמות המשתתפים במסיבה. בעזרת חלוקת הזמנות מראש תוכלו לדעת כמה אנשים יגיעו, וכך להזמין מקום בהתאם.

מידע נוסף שכדאי לדעת על פארטי ספורט

כדאי לדעת כי ההפעלות שלנו מתאימות למגוון רחב של גילאים, החל מגילאי 4 ויותר כך שגם חברים ובני משפחה בגילאים אלו יוכלו לקחת חלק בפעילות במהלך המסיבה. אנו מגיעים למקום האירוע לפני התחלת החגיגה כדי להתארגן במקום עם הציוד הנדרש כמו תפאורה מרשימה בסגנון מגרש כדורגל, דגלים ושטיח ארוך. הילדים המשתתפים בהפעלה יקבלו חולצות בהתאם לחלוקת הקבוצות שתיקבע ובסיום כולם יקבלו מדליות השתתפות, וילד/ת יום ההולדת יקבל כמזכרת גביע מדליק ומיוחד של אלוף המגרש.

רוצים לשמוע עוד? מוזמנים ליצור אתנו קשר בטלפון או בהודעה דרך הטופס באתר, ואנו נשמח לחזור אליכם עם מידע נוסף על מחירים ומהלך ההפעלה. לחצו כאן כדי להתרשם מהודעות וסרטוני המלצות שקיבלנו מהורים מרוצים.

צרו אתנו קשר

[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_3″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_image src=”https://www.partysport.co.il/wp-content/uploads/2020/03/about-img.jpg”][/et_pb_image][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

פתח צ'אט
1
💬 זקוק לעזרה?
Scan the code
שלום 👋
אנחנו יכולים לעזור לך?