יום הולדת לבנים

[et_pb_section fb_built=”1″ transparent_background=”on” custom_padding=”0px|||” disabled_on=”off|off|off” admin_label=”section”][et_pb_row admin_label=”row”][et_pb_column type=”2_3″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_text]

הנסיך הקטן של הבית כבר לא כל כך קטן, והנה אוטוטו הוא חוגג יום הולדת 12. עוד רגע תחגגו לו מסיבת בר מצווה ענקית ומושקעת, אך לפני כן עליכם לתכנן עבורו את יום ההולדת של גיל 12 המיוחד. הורים רבים מתלבטים בנוגע להפעלות יום הולדת המתאימות לגיל זה, בייחוד כי מדובר על גיל בו הילד כבר גדול ותחומי העניין שלו מתרכזים בעיקר סביב משחקי מחשב, פלייסטיישן, קונסולות WII או כל משחק אחר שניתן לשחק מול מסך.

כדי שתוכלו לנתק אותו סוף סוף מכל המסכים שהוא רואה, גם אם זה לכמה שעות בלבד, הזמינו לו ליום ההולדת הפעלה ספורטיבית ומדליקה במיוחד שהוא יוכל לחוות יחד עם חבריו הטובים. אנו בפארטי ספורט נדאג לתכנן ולהפיק עבורו מסיבה בלתי נשכחת, ונתאים עבורו חגיגת יום הולדת לבנים עם כל האלמנטים והקונספטים שהגברברים הקטנים הכי אוהבים.

אצלנו תוכלו למצוא מגוון של הפעלות אקטיביות עם המון אדרנלין וכיף בלתי נגמר, שיגרמו לילד יום ההולדת להתרוצץ ולהשתולל בהנאה והכי חשוב – להרגיש במרכז העניינים! אז קדימה, מוזמנים לבחור את ההפעלה שתרים את המסיבה, והמלצה אישית שלנו היא להתייעץ יחד עם הילד החוגג כדי שיוכל לבחור את הפעילות שהכי תתאים לו.

יום הולדת כדורגל

בהפעלת הכדורגל שלנו מובטחת הנאה לכל המשתתפים, ובמיוחד לילד המסיבה שירגיש ליום אחד כמו מלך המגרש. הקונספט של הפעלת יום הולדת כדורגל יהיה תחרות הגמר של ליגת האלופות העולמית, וכדי להיכנס לאווירה נתחלק לקבוצות ונערוך לילדים מגוון תחנות משחק מאתגרות כמו בעיטות לשער, מסלול מכשולים, באולינג ועוד משחקים ספורטיביים ומקפיצים.

לאחר סיום התחרויות נעבור למשחק המכריע שיקבע מי הקבוצה שהיא אלופת המגרש, ונחתום את החגיגה בטקס מרגש והענקת גביע מתנה לילד יום ההולדת ומדליות לכל החברים.

יום הולדת כדורסל

הפעלת יום הולדת כדורסל תוכל להתאים לילד שמכור למשחקי היורוליג, כיוון שההפעלה תיערך בסטייל משחקי גמר היורוליג עם חלוקה לקבוצות הכי אהובות כמו אולימפיאקוס, ברצלונה, ריאל מדריד, צסק”א וכמובן מכבי תל אביב!

ההפעלה תיערך באווירה אנרגטית ומגבשת, במהלכה כל המשתתפים ייהנו מתחנות משחק ספורטיביות כמו קליעת כדורים לסל, מסלולי מכשולים ועוד מגוון תחנות מקוריות וחווייתיות. לאחר משחק הגמר המכריע, נתכנס לצילום קבוצתי למזכרת מהפעלה בלתי נשכחת וניפרד בטקס חגיגי ומיוחד.

משדרגים את ההפעלה עם כדורי בועה

כמובן שאין כמו הפעלות ספורט מאתגרות ומגבשות כדי לחוות את יום ההולדת כמו שצריך, ולכן בעזרת כדורי בועה ענקיים ניתן לשדרג את ההפעלה בקלות ועם המון צחוק, ריגוש וכיף. ההפעלה תיערך באווירה תחרותית, כשכל ילד ייכנס אל כדור בועה שיכסה את ראשו ובטנו ורק רגליו יישארו חשופות. כך ניתן לרוץ ולהתחרות אחד בשני, תוך חשיבה אסטרטגית והתחמקות מהקבוצה היריבה כדי לא ליפול ולהתגלגל.

למה דווקא אנחנו?

כדאי לדעת כי כל ההפעלות שלנו מתוכננות בקפידה ומותאמות באופן אישי לכל ילד וילדה. אנו עורכים הפעלות ספורטיביות ואיכותיות לכל חגיגה, כמו לדוגמה הפעלות ימי הולדת לבנים ובנות מגילאי 4 ומעלה, אותן ניתן לקיים במקומות פתוחים בחוץ או מקורים וסגורים על פי בחירתכם, וגם פעילויות גיבוש וימי כיף לכל אירוע ומטרה.

נוסף על כך אנו נדאג לכל התפאורה, ציוד והאביזרים הדרושים להפעלה, כולל חולצות ממותגות וספורטיביות לכל ילד, כך שאתם רק תצטרכו להגיע עם חיוך והמון מצב רוח. מתוך ניסיון של שנים ואהבה גדולה לילדים, ההפעלות שלנו מתוכננות לכיף והנאה לכולם תוך שימת דגש על ערכים חברתיים ואישיים שכל אחד מהמשתתפים יחווה.

רוצים לשמוע פרטים נוספים על ההפעלות? מעוניינים בהפעלה אתגרית בסגנון משחק הריאליטי הישרדות? מוזמנים ליצור אתנו קשר ונשמח לסייע בכל שאלה.

צרו אתנו קשר

[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_3″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_image src=”https://www.partysport.co.il/wp-content/uploads/2020/03/about-img.jpg”][/et_pb_image][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

פתח צ'אט
1
💬 זקוק לעזרה?
Scan the code
שלום 👋
אנחנו יכולים לעזור לך?