יום הולדת כדור בועה

[et_pb_section fb_built=”1″ transparent_background=”on” custom_padding=”0px|||” disabled_on=”off|off|off” admin_label=”section”][et_pb_row admin_label=”row”][et_pb_column type=”2_3″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_text]

האם במהלך משחק או מפגש עם כדור משחק כמו כדורגל, כדורסל, טניס, פינג פונג, באולינג או כל כדור אחר יצא לכם לעצור רגע ולחשוב איך זה מרגיש להתנגש ולקפוץ ממקום למקום? במקום לחלום על זה – בואו לנסות את זה! המשחק הממכר והמטריף שמשגע את כל העולם הגיע גם אלינו, ואתם מוזמנים להתנסות בחוויית ספורט אחרת ומרגשת שתפיל את כולם מהרגליים.

לפני שנספר לכם על הפעלת כדור בועה שאנו מפיקים לימי הולדת, מסיבות כיתה או כל אירוע וחגיגה אחרת, נשמח להעניק קצת רקע כללי על האטרקציה המדליקה הזו, יחד עם כמה הסברים ועובדות מעניינות שגרמו לנו להבין כי את החוויה הזו אנו מוכרחים להעניק לילדים שאוהבים ליהנות מספורט מאתגר וכיפי במיוחד.

מה זה כדור בועה?

אטרקציית כדור הבועה מוכרת גם בשם באבל בול, כדורגל בועה, פוטבול בועה וגם ספורט כדור בועה. האטרקציה מדמה משחקי ספורט בהם משתמשים בעיקר ברגליים (כמו כדורגל ופוטבול), כאשר החלק העליון של הגוף – הכולל את הראש ועד אזור הבטן – נמצא בתוך כדור בועה ענקי.

בדומה למשחקי ספורט אחרים הנערכים עם כדורי בועה, כמו לדוגמה כדור מים בו השחקנים נמצאים בתוך כדור בועה שקוף על פני המים, או כמו כדור ZORB ענק בו השחקנים מתגלגלים במורד גבעה, גם במשחקי כדור הבועה המטרה היא להצליח ולהניע את הגוף בתוך הכדור המנופח תוך שליטה מלאה בכל המתרחש מסביב. התוצאה היא כמובן סוחפת ומשעשעת.

איך הכל התחיל?

המשחק הומצא לראשונה ע”י חובבי ומגישי ספורט מנורבגיה שחשפו את המצאתם בתוכנית הספורט הקבועה שלהם. מאז המשחק הופץ לכמה מדינות ביניהן בריטניה, ניו זילנד וכמובן ארה”ב עד שהוא הגיע בסופו של דבר גם למדינתו הקטנה. בשנת 2018 התקיימה לראשונה תחרות גביע העולם בספורט כדור בועה, בה השתתפו מדינות כמו פינלנד, ברזיל, פורטוגל, ספרד ואנגליה.

כיום משחקי הבאבל בול מתקיימים במגוון אירועים חברתיים ומסיבות בארץ ובעולם כמו הפעלות לילדים ובני נוער, פעילויות גיבוש וכיף, פעילויות משפחתיות, מסיבות רווקים ורווקות וכמובן ימי הולדת כדור בועה שמעניקים חוויה ממריצה וכיפית לחוגג/ת.

איך משחקים עם כדור הבועה הקופצני?

יש כמה משחקים מדליקים ומהנים שניתן לשחק בעזרת כדורי הבועה:

  • כדורגל – משחק הספורט האהוב מקבל תפנית שונה ומעניינת הודות לכדורי הבועה המתנפחים, כאשר כל השחקנים על המגרש נמצאים בתוך כדור הבועה בזמן שרק הרגליים שלהם חופשיות לרוץ ולבעוט בכדורגל. בדרך הזו משחק הכדורגל הופך להיות הרבה יותר מאתגר כיוון שהשחקנים צריכים להתקדם עם הכדור לכיוון השער כשהם בתוך הבועה, בזמן שהם מתחמקים מכדורי בועה של שחקנים אחרים שמתקרבים כדי להתקיל אותם.
  • באולינג אנושי – מי לא אוהב באולינג? כדורי הבועה גורמים לשחקנים להרגיש כמו כלי המשחק של משחק הבאולינג, כאשר המשתתפים הופכים להיות פינים וכדורי באולינג אנושיים. המשחק מתנהל עם קבוצה של 10 שחקנים בתוך כדורי בועה הנעמדים בצורת משולש, בזמן שאחד מהשחקנים צריך לרוץ אליהם ולנסות להפיל כמה שיותר שחקנים עם סטרייק מושלם.
  • מתאבקי סומו – המשחק מתנהל בהשראת היאבקות הסומו המסורתית, בה שני מתמודדים נמצאים בתוך עיגול תחום ועליהם להפיל את היריב העומד מולם כמה שיותר מהר. עם כדורי הבועה המנופחים המשימה קשה, מאתגרת והרבה יותר משעשעת.
  • בולדוג – משחק זה מתנהל בדומה למשחק הפוטבול האמריקאי. קבוצה של שחקנים מנסה להגיע מקצה אחד של המגרש אל הקצה השני, כאשר אחד מהשחקנים (הבולדוג) צריך לחסום כמה שיותר מהם, ולמנוע מהם להגיע אל הצד השני. כדורי הבועה יסייעו לשחקנים להימנע מנפילות ואי נעימות כתוצאה מההתנגשויות, והתוצאה תהיה התגלגלות על המגרש והמון צחוק.

יום הולדת כדור בועה בפארטי ספורט

חוגגים בקרוב יום הולדת? בואו לגלות מי יצליח להישאר על הרגליים! הפעלת הבאבלבול שלנו כוללת את כל הציוד והאבזור הנדרש לחגיגה, כך שהילדים יצטרכו רק להגיע עם המון מצב רוח והכנה נפשית לחוויה מקפיצה ואנרגטית במיוחד שתפיל אותם מצחוק. ההפעלה מתקיימת בחלוקה לקבוצות, כיוון שאנו דוגלים בהטמעת ערכים חברתיים כמו שיתוף פעולה ועזרה הדדית אותם ניתן להשיג באמצעות משחק תחרותי.

נשמע מעניין? רוצים לשמוע פרטים נוספים על הפעלת יום הולדת כדור בועה או הפעלות ספורטיביות אחרות? צרו אתנו קשר ונשמח לסייע בכל שאלה.

צרו אתנו קשר

[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_3″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_image src=”https://www.partysport.co.il/wp-content/uploads/2020/03/about-img.jpg”][/et_pb_image][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

פתח צ'אט
1
💬 זקוק לעזרה?
Scan the code
שלום 👋
אנחנו יכולים לעזור לך?