יום הולדת בסטייל הישרדות

[et_pb_section fb_built=”1″ transparent_background=”on” custom_padding=”0px|||” disabled_on=”off|off|off” admin_label=”section”][et_pb_row admin_label=”row” custom_padding=”0px|0px|0px|0px”][et_pb_column type=”2_3″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_text]

בשנים האחרונות ניתן לראות אינספור תוכניות ריאליטי בערוצים השונים בטלוויזיה, בין אם מדובר על תוכניות בתחום הבישולים, אפייה, מרוץ מסביב לעולם, מגורים משותפים בבית סגור וגם יכולת הישרדות על אי בודד בקבוצה קטנה. תוכניות אלו הפכו להיות כל כך מוצלחות ואהובות בעיקר בגלל הפן הדינמי של המשתתפים בתוכנית – כיוון שלא מדובר על עלילה כתובה על פי תסריט, אלא על פי מחשבותיהם ורגשותיהם של המשתתפים הפועלים בתוכנית בצורה שאיננה ניתנת לחיזוי. משום כך ההתנהגות המפתיעה והבלתי צפויה של המתמודדים מרתקת אותנו למסכים בכל פעם מחדש.

תוכנית הראליטי המצליחה בטלוויזיה

אחת מהתוכניות המצליחות והאהובות ביותר בתחום הריאליטי היא ללא ספק התוכנית הישרדות, בה מגלים מי המתמודד שיצליח להיות השורד האחרון שיישאר על האי.

הישרדות החלה את דרכה כבר בשנת 2007 בעקבות התוכנית האמריקאית המצליחה של רשת CBS, ומאז ועד היום היא מונה כבר 10 עונות מרתקות והספירה עוד ממשיכה. הקונספט של התוכנית הוא פשוט – מתוך קבוצה של כמה עשרות מתמודדים, צריך להיות מתמודד אחד בלבד שיצליח להדיח את כולם מהמשחק והוא זה שיזכה בפרס הגדול.

התוכנית עוסקת בעיקר בשיתוף הפעולה של המתמודדים מכל קבוצה, וכמובן גם מגוון של משימות בדרגות קושי משתנות שיקבעו מי הכי חזק או חלש על האי.

משחק אסטרטגי אתגרי וגדוש במשימות

נוסף על ההצצה הריאליסטית אל חייהם והתנהגותם של המתמודדים יחד על האי, מדובר על תוכנית העשירה בפעילויות ומשחקים אתגריים ובעיקר אסטרטגיים. המטרה של כל קבוצה היא לנצח במשימות השונות המתקיימות ביבשה או בים תוך שיתוף פעולה, הקשבה ועזרה אחד לשני.

הפעלת יום הולדת בקונספט התוכנית

בוודאי גם אתם וילדכם מכורים לתוכנית הזו וחלמתם להיות שם במקום המתמודדים, ולנסות את כל המשימות החווייתיות שהמתמודדים עוברים. תשמחו לדעת כי גם אתם יכולים להתנסות בחוויה המיוחדת של התוכנית, וזאת באמצעות הפעלה מדליקה של יום הולדת הישרדות. מדובר על חגיגה שמחה ומושקעת בה כל אורחי המסיבה יתנסו בהמון משימות ופעילויות סטייל תוכנית הישרדות, כאשר ילד או ילדת יום ההולדת נמצאים במרכז המסיבה לכל אורכה.

יתרונות ההפעלה

נתחיל ונאמר כי ימי הולדת הישרדות מתאימים לכולם, ובמיוחד לאלו שלא יכולים בלי קצת אתגר ואקשן במהלך מסיבת יום ההולדת שלהם. ההפעלה מתבססת על תוכנית הריאליטי המצליחה, ומשלבת חוויה מהנה ובלתתי נשכחת עם המון משימות מקוריות, חשיבה אסטרטגית, עבודת צוות והכי חשוב – מסיבת יום הולדת חגיגית עם כיף בלתי נגמר!

יום הולדת הישרדות עם פארטי ספורט

אם בא לכם לחגוג מסיבת יום הולדת מקורית שהחברים לא יפסיקו לדבר עליה, בואו לחגוג איתנו בהשראת התוכנית הכי מצליחה בטלוויזיה. ההפעלה בפארטי ספורט כוללת את כל האבזור והציוד הנדרש למהלך ההפעלה, כך שאתם צריכים לבוא רק עם מצב רוח ומורל גבוה.

נתחיל את החגיגה עם טקס כניסה מרשים לילד/ת יום ההולדת, נתחלק לשבטים על פי חולצות ובנדנות תואמות סטייל המשחק הטלוויזיוני ונתחיל במשימות האתגריות הכי שוות שיש.

רוצים לחגוג יום הולדת הישרדות? לחצו כאן

אז קדימה, בואו לגלות מי יהיה השורד האחרון!

[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_3″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_image src=”https://www.partysport.co.il/wp-content/uploads/2014/06/פארטי-ספורט-1-Copy.jpg”][/et_pb_image][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

פתח צ'אט
1
💬 זקוק לעזרה?
Scan the code
שלום 👋
אנחנו יכולים לעזור לך?