טיפים לחגיגת בר/ת מצווה בלתי שגרתית

 

גיל מצוות הוא גיל מרגש ומיוחד, ולכן זוהי סיבה נהדרת להשקיע כפליים ולחגוג בצורה בלתי שגרתית. כיוון שמדובר על חגיגה גדולה וחשובה בחייו של ילדכם, תנו לו להחליט איך וכיצד החגיגה תתקיים. כיום ילדים רבים אינם מעוניינים לחגוג בצורה “רשמית” באולם אירועים מוזמן מראש עם חליפה, כניסה מרשימה ומאות אורחים – ניתן לומר שמסיבת בר/ת מצווה כזו מיועדת יותר להורים ולמשפחה המורחבת, ולכן הילד/ה מעדיפים לוותר על קונספט כזה.

לכן גם אם ילדכם אינו מעוניין לחגוג כמו שתכננתם, באולם או גן אירועים גדול וחגיגי, הבינו אותו וכבדו את רצונותיו. ככל הנראה הוא מעדיף לחגוג כמו שילדים אוהבים, עם כמה חברים קרובים והמון כיף ואנרגיה מתפרצת. אז כדי שתוכלו לסייע לו/ה לתכנן את המסיבה הגדולה והמיוחדת, הכנו עבורכם כמה טיפים לחגיגת בר/ת מצווה שאינה שגרתית.

הכינו הזמנה מיוחדת

מסיבת הבר/ת מצווה מתחילה עוד לפני היום הגדול. כדי לתת לאורחים טעימה ממה שהולך לקרות במסיבה, הכינו הזמנה מיוחדת ומדליקה וכמובן בלתי שגרתית. תוכלו לצלם יחד עם הילד/ה סרטון, ולאחר מכן לערוך אותו באופן עצמאי דרך תוכנת עריכה חינמית ופשוטה שניתן למצוא ברשת (ואף בחלק ממערכות ההפעלה של המחשב).

בדרך הזו הסרטון יראה אולי פשוט ואף חובבני, אבל אין ספק כי התוצאה הסופית תהיה הזמנה אישית וכמה שיותר אותנטית שאליה יהיה הרבה יותר קל להתחבר.

בחרו לוקיישן בשטח פתוח

מסיבות בר/ת מצווה סטנדרטיות מתקיימות לרוב באולמות סגורים עם המון תאורה, אפקטים של מסכי עשן, מסכים ענקיים ואווירה יוקרתית. כיוון שהילד/ה אינו מעוניין לחגוג בצורה שגרתית ורשמית כזו, מומלץ לבחור מיקום שונה למסיבה, כמו לוקיישן פתוח שנמצא בשטחים פתוחים ומרווחים כמו פארקים, חוף ים, חורשה או שמורת טבע וכל מקום אחר שנמצא תחת כיפת השמיים.

באופן כללי כדאי לדעת כי במקומות פתוחים כאלו הילדים המשתתפים במסיבה, ובעיקר הילד/ה החוגג/ת, יוכלו להתנהג בצורה הרבה יותר משוחררת וטבעית כיוון שהמיקום הפתוח והבריזה הנעימה יוסיפו לאווירה הכיפית ולהרגשה החופשית של כולם.

הזמינו הפעלה אתגרית ומעצימה

הזמנה – יש. לוקיישן – יש. אז מה נשאר? לבחור כמובן הפעלה מתאימה לאירוע שבה הילדים ייהנו. כדי שחוגג/ת המסיבה ירגישו שהמסיבה שלהם היא מקורית ובלתי שגרתית בדיוק כמו שהם חלמו, הזמינו להם הפעלה לבר מצווה או בת מצווה שהיא אתגרית, סוחפת ומעצימה. מומלץ לבחור הפעלה אקטיבית שהילדים לוקחים בה חלק פעיל במהלך כל הפעילות, כמו לדוגמה הפעלות ספורטיביות המשלבות תחרותיות וגיבוש קבוצתי.

בר/ת מצווה עם פארטי ספורט

מעוניינים לחגוג לילדכם בצורה מקורית ולא שגרתית? אצלנו בפארטי ספורט תמצאו מגוון הפעלות לבר מצווה (וכמובן גם בת מצווה) שהן אקטיביות, מאתגרות ובעיקר כיפיות ובלתי נשכחות. ניתן לערוך את ההפעלות במיקום פתוח או סגור, אך כפי שציינו קודם – הכי מומלץ וכיף לחגוג את האירוע בשטח פתוח וטבעי בחוץ.

אנו מאמינים כי תחרותיות ומשחק קבוצתי יכולים לתרום לילדים המון ערכים אישיים וחברתיים, ולכן אנו שמים דגש על הפעלות שנערכות בחלוקה לקבוצות ובאווירה ספורטיבית. ההפעלות מתוכננות בהתאמה אישית לכל ילד/ה ולפי קונספט מועדף, כך שהחוגג/ת ירגיש כל הזמן במרכז העניינים ותשומת הלב כי הרי הוא/היא מסמר המסיבה. יחד עם כל החברים הם יעברו בין מגוון תחנות משחק אתגריות, יעבדו בשיתוף פעולה ויתחרו על השתתפות במשחק הגמר המכריע.

כדי שהילדים המוזמנים יזכרו את המסיבה המיוחדת, אנו מחלקים לכולם בסיום מתנות אישיות בקונספט החגיגה. הילד/ה החוגג/ת יקבל מאיתנו גביע מדליק, וכל שאר הילדים יקבלו מדליות השתתפות שיעניקו להם מזכרת ממסיבה כיפית ומהנה. נחתום את החגיגה עם תמונה קבוצתית ואיך אפשר בלי טקס מרגש עם עוגה ושלל ברכות מכל הלב.

נשמע לכם מעניין? רוצים לשמוע פרטים נוספים על הפעלות ספורטיביות בסגנון כדורגל? מוזמנים ליצור אתנו קשר דרך האתר או בטלפון 073-7579255.

צרו אתנו קשר

 

פתח צ'אט
1
💬 זקוק לעזרה?
Scan the code
שלום 👋
אנחנו יכולים לעזור לך?