הפעלות מקוריות ליום הולדת

ילדי הקיץ זוכים לחגוג יום הולדת כיפי ומיוחד בזכות הבריזה החמימה של חודשים אלו, ובעיקר בגלל מגוון האפשרויות שעומדות לרשותן לחגיגה המושלמת. כדי שגם אתם תוכלו לתכנן עבור ילדכם האהוב מסיבת יום הולדת בלתי נשכחת, הכנו עבורכם את המאמר הבא בו נפרט על כמה הפעלות מקוריות ליום הולדת שתוכלו להכין בעצמכם.

עם מעט סבלנות והרבה יצירתיות, גם ילדכם יזכה לחגוג בקיץ הקרוב את יום ההולדת הכי מדליק שיש. אז קדימה – מתחילים!

הפרחת בלונים עם איחולים

ביום ההולדת זה הזמן המושלם לאחל לחוגג/ת המסיבה איחולים לבביים, וכך להוסיף מעט עניין לברכות עם כמה בלוני הליום ומילים שנאמרות מהלב. לפני תחילתה של החגיגה, בקשו מכל הילדים המוזמנים לרשום את על כרטיס את כל הברכות שירצו לאחל, ואותם תחברו אל בלוני הליום צבעוניים המחוברים אל חוט.

לקראת סוף המסיבה, מומלץ בזמן טקס העוגה המרגש, ילד/ת יום ההולדת יחזיק כל בלון עם ברכה ולאחר שקרא אותו (בקול רם או בשקט לעצמו) יפריח אותו לשמיים. אין ספק כי זה יהיה אחד מהרגעים המיוחדים של המסיבה.

תחרות באבלבול

הפעלה כיפית ומקפיצה במיוחד שתרים את כולם על הרגליים, וגם את המבוגרים שרק הגיעו לצפות, היא הפעלת באבלבול אתגרית וסוחפת. באבלבול הם כדורי בועה שקופים וגדולים, המכסים את פלג גוף העליון כך שרק הרגליים חופשיות להתרוצץ ממקום למקום.

בעזרת כדורים אלו ניתן לערוך המון משחקים תחרותיים ומהנים במהלך מסיבת יום ההולדת, כמו באולינג אנושי, משחקי פוטבול, היאבקות סומו וגם ליגת האלופות בכדורגל. בגלל שהשחקנים מתחרים אחד בשני כשהם בתוך כדורי הבועה, המשחקים יהיו הרבה יותר מאתגרים ומהנים עבור כולם התמכרות מובטחת!

רוצים לקבל מידע נוסף על הפעלה בסגנון הזה? מוזמנים להתייעץ אתנו בכל שאלה, או פשוט לחצו כאן.

משחקי חברה נוסטלגיים

אפשרות נוספת להפעלה מקורית ליום הולדת, שבוודאי תעלה מחשבות נוסטלגיים וגעגועים בקרב המבוגרים, יכולה להיות הכנת משחקי חברה בסגנון של פעם. משחקים כאלו יכולים להיות משחק קלאס האהוב, קפיצה בחבל, קפיצה בגומי, משחק “דג מלוח” ועוד.

מומלץ במיוחד לערוך כמה שיותר משחקי חברה נוסטלגיים, ולהקצות לכל אחד מהם תחנת משחק ייעודית כך שכל הילדים יוכלו ליהנות מחוויה של כמה שיותר משחקים ותחרויות.

מאחלים לכם יום הולדת שמח ומלא בחיוכים 😊

צרו אתנו קשר

 

פתח צ'אט
1
💬 זקוק לעזרה?
Scan the code
שלום 👋
אנחנו יכולים לעזור לך?