הפעלות ליום הולדת

[et_pb_section fb_built=”1″ transparent_background=”on” custom_padding=”0px|||” disabled_on=”off|off|off” admin_label=”section”][et_pb_row admin_label=”row”][et_pb_column type=”2_3″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_text]

איזה שמחה יש בבית! ממש בקרוב אחד מהזאטוטים בבית חוגג יום הולדת, וזה הרגע בשבילכם ההורים לתכנן לו או לה מסיבת יום הולדת מושקעת ובלתי נשכחת. בוודאי בכל שנה אתם “שוברים את הראש” לגבי נושא יום ההולדת – היכן הוא ייערך, את מי להזמין, איזה כיבוד ונשנושים כדאי להזמין (או להכין?!) ואיזו הפעלה ליום הולדת כדאי להזמין.

כאן המקום להדגיש כי עניין ההפעלות עבור ימי הולדת הן עניין מהותי לכל ילד או ילדה, וכמובן גם עבורכם ההורים. קחו בחשבון כי ההפעלה במהלך יום ההולדת מהווה חלק מרכזי מכל המסיבה, כך שמצד אחד כל הילדים נהנים ושמחים מחגיגה איכותית וכיפית ומצד שני אתם ההורים לא צריכים לטרוח יותר מדי כדי לשעשע את כולם, והכי חשוב – לגרום לילדים סקרנות ועניין, כך שהם לא ירצו לעזוב את המסיבה כל כך מהר. את החלק הזה משאירים לטיפולו של הספק שמגיע עם ההפעלה.

סוגי הפעלות לימי הולדת

• קוסם\אמן חושים – נשמע אולי מעט בנאלי, אך העובדות בשטח מספרות כי ילדים אוהבים מאוד מופעי קסמים שגורמים להם להיות מופתעים ונדהמים. בשנים האחרונות נוסף טרנד חדש של אמני חושים, כך שנוסף על הקסמים והטריקים הסטנדרטיים, ניתן ליהנות גם מהפעלה מיוחדת ומרתקת הכוללת גם אשליות מחשבתיות מהפנטות.

• ליצנים – ילדים אוהבים להשתטות לפעמים, ביננו גם אנחנו המבוגרים אוהבים לעשות מעשי שטות וצחוק מדי פעם – הרי למה צריך להיות רציניים כל הזמן?  ליצנים לימי הולדת הם בין ההפעלות הוותיקות ביותר, אך גם האהובות ביותר עם הפעלה משעשעת הכוללת פעלולים, קסמים, משחקים וכל זה באווירה מצחיקה במיוחד.

• הישרדות – הפעלת יום הולדת הישרדות קיבלה את ההשראה מתוכנית הריאליטי המצליחה, והיא כוללת המון משחקים, משימות ואתגרים בדרגות קושי שונות שיקבעו בסופו של דבר מי השורד האחרון והמנצח הגדול. הפעלה זו מעניקה לילדים חוויה יוצאת דופן, תוך משחק קבוצתי בעבודת צוות ועם מורל ואדרנלין גבוה.

• סטנדאפיסט – הפעלה נוספת שתמיד מצליחה בימי הולדת, ומשלבת הנאה וצחוק מתגלגל. הסטנדאפיסט יפעיל את הילדים עם המון משחקים, משימות, שירים וריקודים וכמובן איך אפשר בלי מופע סטנד אפ שיפיל את כולם מהכיסאות.

• כדורגל – הפעלה לימי הולדת ברוח ספורטיבית, ובאווירה המחשמלת של משחקי ליגת האלופות. הפעלת יום הולדת כדורגל היא הרבה מעבר ל”רק” משחק כדורגל תחרותי, אלא גם כוללת מגוון של תחנות משחק ותחרויות קבוצתיות עם המון אקשן ואתגר שיקבעו מי הוא מלך המגרש.

כך תבחרו את ההפעלה הטובה ביותר

כדי שתוכלו לבחור את ההפעלה שהכי מתאימה לילד\ת יום ההולדת ולקונספט הכללי של המסיבה המתוכננת, וודאו קודם כל כי סוג ההפעלה מתאימה לטווח הגילאים המתאים של רוב הילדים המשתתפים במסיבה. אין אכזבה גדולה יותר לילד שאינו מבין או מתחבר להפעלה מסוימת, ולכן מומלץ להעדיף הפעלה שמכוונת לכל הגילאים.

כפי שניתן לראות, הזכרנו כאן 5 הפעלות מומלצות בקונספטים שונים שמתאימים לימי הולדת, אך אין ספק כי כשחיפשתם בעצמכם אחר הפעלה מדליקה ליום הולדת נתקלתם בהמון הצעות וספקים, אבל לא הייתם בטוחים במה כדאי לבחור ואיזה נותן שירות הוא האיכותי והטוב ביותר. כדי שתוכלו להיות בטוחים שביצעתם את הבחירה הנכונה, מומלץ לקרוא חוות דעת והמלצות של הורים אחרים שנעזרו בשירותי אותו מפעיל כך שתדעו מה טיבו של הספק והאם הוא איכותי.

הפעלות ליום הולדת עם פארטי ספורט

אנו מזמינים אתכם להתרשם מהפעלות לימי הולדת איכותיות, מהנות ועם ערך מוסף שבעזרתן המסיבה שלכם תהיה המוצלחת והשווה ביותר. אם בא לכם הפעלה אקטיבית וממריצה הכוללת משחקי כדור ואווירה ספורטיבית, כדאי לנסות את הפעלת יום הולדת כדורגל שתכניס את כל הילדים למצב רוח מרומם ומלא אדרנלין.

הפעלה בסגנון הישרדות יכולה להתאים באופן נהדר לימי הולדת של ילדים ובני נוער, ובמיוחד לאלו שלא מפספסים בכל עונה את תוכנית הריאליטי האהובה. הפעלה זו תעניק לילדים חוויה ייחודית ובלתי נשכחת, עם המון משימות אתגריות וכיף בלתי נגמר.

רוצים לשמוע עוד? מתלבטים איזה הפעלה ליום הולדת היא המתאימה ביותר לילדכם? צרו אתנו קשר ונשמח לייעץ בכל שאלה.

[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_3″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_image src=”https://www.partysport.co.il/wp-content/uploads/2020/03/about-img.jpg”][/et_pb_image][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

פתח צ'אט
1
💬 זקוק לעזרה?
Scan the code
שלום 👋
אנחנו יכולים לעזור לך?