יום הולדת לגיל 7

[et_pb_section fb_built=”1″ transparent_background=”on” custom_padding=”0px|||” disabled_on=”off|off|off” admin_label=”section”][et_pb_row admin_label=”row”][et_pb_column type=”2_3″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_text]

הנסיכה הקטנה של הבית חוגגת עוד מעט יום הולדת לגיל 7, וההכנות למסיבה בעיצומן! זהו גיל מקסים ומיוחד, והילדה המתוקה מתרגשת לקראת החגיגה שמחכה לה. כדי לציין את ששת השנים שחלפו, ולקבל בברכה את השנה השביעית לחייה – אתם מוכרחים לחגוג לה יום הולדת חגיגי ומושקע, עם כל הדברים שהיא הכי אוהבת וכמובן חברים ובני משפחה אהובים.

כדי שהמסיבה תתנהל בצורה הטובה ביותר, הכנו עבורכם כמה טיפים והמלצות שעזרו לכם להתכונן לחגיגה בצורה המושלמת – כך שלא תפספסו שום דבר, ויום ההולדת תוכתר כהצלחה! אז קדימה, בואו נתחיל.

שליחת הזמנות מעוצבות

אחד מהסידורים הראשונים שיש לעשות לקראת המסיבה, הוא לעדכן את כל המוזמנים בנוגע למועד המסיבה והמיקום בה היא תיערך. הודות לנפלאות הטכנולוגיה והווטסאפ שכולנו לא יכולים בלעדיו, ניתן בקלות ובפשטות לשלוח הודעה מרוכזת בקבוצות עם הזמנה מעוצבת ויפה ליום הולדת. זכרו לציין בהזמנה את תאריך המסיבה, המקום בו היא תיערך, השעה שבה היא מיועדת להתחיל ופרטים נוספים שכדאי להורים לדעת כמו קונספט המסיבה, מרכיבים אלרגניים שעלולים להיות בכיבוד שיוגש, הבאת בגדי ים או בגדים להחלפה וכל פרט אחר שנראה חשוב.

קישוטים, בלונים ואקססוריז

שלב נוסף הוא קישוט מקום המסיבה, כדי שהכל יראה חגיגי ומתאים לאווירה השמחה שתהיה ממש עוד רגע. כדאי ומומלץ לרכוש בלוני הליום בעיצובים וצורות שונות, כך הם יחזיקו יותר זמן כשהם מנופחים וכמובן הם הרבה יותר יפים ומרשימים. ניתן למצוא בכל חנות ימי הולדת ומתנות בלונים מסוגים שונים, ואף בלוני מספרים המציינים ימי הולדת לגיל 7, 8 או כל יום הולדת לגיל אחר. נוסף על רכישת קישוטים ובלונים למסיבה, כדאי לקנות גם אביזרים וכלים חד-פעמיים שישמשו את כל האורחים, ויחסכו לכם הרבה עבודה וניקיונות לאחר המסיבה. כלים כמו צלחות, כוסות, סכו”ם ומפיות ממותגים ומעוצבים יהיו הקישוט הטוב ביותר, שגם ישלימו את האווירה והעיצוב של כל המקום. בהזדמנות הזו כדאי לחשוב אקולוגי, ופשוט לרכוש כלים חד-פעמיים ידידותיים לסביבה העשויים מחומרים מתכלים.

נשנושים ועוגת יום הולדת

“אין חגיגה בלי עוגה”. השיר הוותיק והאהוב מסכם בכמה מילים את אחד מהדברים המהותיים בכל מסיבת יום הולדת, ולכם כדאי להשקיע בעוגת יום הולדת מתוקה ומעוצבת שתקשט את שולחן הנשנושים וכמובן גם את עמוד האינסטגרם של ילדתכם. לבשלנים מבינכם מומלץ להכין עוגת יום הולדת במו ידיכם, באמצעות מתכון מיוחד שקיים באתרים איכותיים או פשוט לשלוף את המתכון הישן והמוצלח של סבתא לעוגת שוקולד שילדים הכי אוהבים. ביחד עם עוגת היום הולדת הוסיפו גם נשנושים וכיבוד לטובת האורחים שיגיעו. לילדים וקטנטנים כדאי לשים חטיפים וממתקים צבעוניים, ולהורים שמגיעים יחד איתם ארגנו כיבוד קל וטעים כמו מגשי ירקות ו/או פירות, פשטידה קלילה, מגש מאפים מלוחים או כל מנה אחרת פשוטה וטעימה שניתן להכין ללא התעסקות רבה או פשוט לקנות ממאפיה או חנויות אוכל אחרות.

הפעלה אטרקטיבית ליום הולדת

כדי לחגוג יום הולדת לגיל 7 בצורה כיפית, הפעלה אטרקטיבית היא המפתח להנאה אצל הילדים ושקט נפשי אצל ההורים. הפעלות ליום הולדת נועדו להעניק כמה שעות של כיף עבור חוגג/ת יום ההולדת ולכל חבריו, כך שהם יוכלו להעביר את המסיבה עם פעילות אנרגטית וסוחפת שתשאיר להם זיכרון מיום הולדת מושקע ובלתי נשכח. הפעלות ספורטיביות וגדושות באדרנלין הן המומלצות ביותר, והן כמובן גם המומחיות שלנו. נשמח לחגוג יחד עם הנסיכה הקטנה את יום הולדתה, ולהכין לה הפעלה מדליקה וכיפית במיוחד שבמהלכה היא זו שתהיה במרכז העניינים במתחילת המסיבה ועד סופה.

בואו לחגוג עם פארטי ספורט

אצלנו בפארטי ספורט ניתן לבחור בין כמה הפעלות ימי הולדת ספורטיביות ואתגריות. יום הולדת כדורגל הינה הפעלה אקטיבית ומלאה באדרנלין, כאשר הילדים עוברים בין מספר תחנות משחק מקוריות ומגבשות ובסופה תתקיים תחרות גמר בסגנון ליגת האלופות העולמית. הפעלה נוספת וסוחפת עבור הילדים היא בסגנון תוכנית הריאליטי המצליחה הישרדות. ההפעלה תכלול את כל התפאורה בסטייל הישרדותי, ועם חולצות ובנדנות לכל קבוצה. אנו מנגישים את ההפעלות בהתאם לגילאי הילדים, ומקפידים על העברת ערכים חברתיים כמו העצמה אישית, תחרות ברוח ספורטיבית, שיתוף פעולה וכל זאת לצד הנאה והרבה אקשן שירתקו את כל הילדים.

נשמע לכם מעניין? מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על ההפעלות שלנו? נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה! צרו אתנו קשר כאן באתר, דרך הווטסאפ או התקשרו לטלפון 073-7579255.

צרו אתנו קשר

[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_3″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_image src=”https://www.partysport.co.il/wp-content/uploads/2020/03/about-img.jpg”][/et_pb_image][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

פתח צ'אט
1
💬 זקוק לעזרה?
Scan the code
שלום 👋
אנחנו יכולים לעזור לך?