הפעלות בזול ליום הולדת

[et_pb_section fb_built=”1″ transparent_background=”on” custom_padding=”0px|||” disabled_on=”off|off|off” admin_label=”section”][et_pb_row admin_label=”row”][et_pb_column type=”2_3″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_text]

יום הולדתו של ילדכם הולך ומתקרב, וכל מה שאתם חושבים עליו ברגע זה הוא המינוס שחונק או כרטיס האשראי שהגיע למסגרת? מכיוון שידוע כי הפעלות ליום הולדת הן דבר הכרחי לצורך הפקת חגיגה איכותית ומוצלחת, אתם מבינים כי עליכם למצוא הפעלה בזול ליום הולדת או פשוט לוותר על כל המסיבה.

קודם כל אנו רוצים להרגיע ולעודד, ניתן למצוא הפעלות זולות לימי הולדת ולכן אל תמהרו לבטל את התוכניות לחגיגה (הרי יום הולדת יש רק פעם אחת בשנה!). החוכמה היא למצוא הפעלה זולה אך גם איכותית ומהנה שתעניק לילדים, ובמיוחד לילד\ת יום ההולדת, חוויה מיוחדת ובלתי נשכחת.

הפעלה זולה ליום הולדת – יש דבר כזה


כפי שציינו, קיימת אפשרות למצוא הפעלות בזול לימי הולדת, וכדי למצוא אותן כדאי להתאזר בסבלנות והתמדה כדי למצוא את מבוקשכם. כדאי לדעת קודם כל כי רוב ההפעלות (אם לא כולן) כוללות את כל הציוד והאבזור הנדרש למהלך ההפעלה, כך שתוכלו לחסוך מכם המון הוצאות נוספות של השכרה או רכישת ציוד רלוונטי כמו לדוגמה מערכת הגברה, תאורה, ביגוד, תפאורה ועוד. משום כך, ההעדפה הראשונה שלכם צריכה להיות מפעיל שמגיע למסיבה עם כל הציוד וכמובן שזה יהיה כלול במחיר.

בנוסף, ההפעלות נערכות בטווח זמן של שעה עד כמה שעות תלוי בכמות המשתתפים ואופי המסיבה. כדי שלא תחרגו יותר מדי מטווח השעות הרצוי, אך גם תעניקו לילדים חוויה כיפית ומהנה, וודאו עם המפעיל כי הוא יגיע למשך זמן מסוים ולא ידרוש תוספת תשלום עבור חריגה ממכסת השעות שנקבעה ביניכם מראש.

עשו זאת בעצמכם – כך תארגו הפעלה מדליקה לבד 


אם בכל זאת תרצו לערוך הפעלה ליום הולדת, אך תעדיפו לחסוך את ההוצאה – תוכלו לערוך לבד את סוג ומהלך ההפעלה, כדאי להיעזר בעזרה של בני משפחה נוספים כדי להצליח ולהשתלט על המתרחש במסיבה ולוודא שהכל מתנהל כמתוכנן. הנה כמה אפשרויות של הפעלות מדליקות שניתן לערוך לבד ללא הזמנה של מפעיל לימי הולדת:

• משחקי חברה תחרותיים – כולם אוהבים משחקי חברה, גם אנחנו המבוגרים תמיד נשמח להרגיש כמו ילדים ולשחק במשחקי חברה נוסטלגיים. תוכלו לערוך כמה תחנות עם משחקים אקטיביים כמו תחרות קפיצה בתוך שק\רגליים קשורות, עמדה עם תחרות גולות או פוגים, משחק קלאס, קפיצה בגומי או חבל ועוד המון משחקי ילדות אהובים שוודאי יכבשו גם את הילדים של היום.

• הפעלות יצירה – אפשרות נוספת היא לערוך לכל הילדים זמן יצירה יצירתי, בו כל אחד מהילדים יוכל להכין במו ידיו יצירה מיוחדת שיוכל לקחת איתו למזכרת או אפילו להעניק במתנה לילד\ת יום ההולדת. בין היצירות שהילדים ישמחו לעשות הן קישוט של מחברות ויומנים אישיים, הכנת שלט לדלת של החדר, סריגה של בובות מקסימות או כל יצירה אחרת שיש לכם מספיק ידע בנושא כדי להדריך את הילדים.

• סדנת בישול – סוג נוסף של הפעלה כיפית שהילדים ישמחו לקחת בה חלק, במיוחד כי מדובר על הפעלה טעימה ומהנה. תוכלו להכין יחד עם הילדים את כל המנות האהובות שגם קלות להכנה כמו פיצה, פסטה, כדורי שוקולד, נקניקיות או כל מנה אחרת שאינה דורשת התעסקות רבה.

על פניו נראה כי ההפעלות האלו יכולות לשדרג את האווירה של המסיבה, ממש כמו ההשפעה שיש להפעלה שנערכת באמצעות מפעיל מקצועי. אך יחד עם זאת כדאי לזכור כי מצפות לכם כמה שעות ארוכות ודי מתישות, כי בכל זאת מדובר על דרך להכניס ענין במסיבה ולהעביר את הזמן של קבוצת ילדים שמוכרחים תעסוקה תמידית. וודאו כי כל הילדים לוקחים חלק בהפעלה, מקבלים את העזרה והסיוע, לא משתעממים ומצליחים ליהנות במהלך כל זמן ההפעלה שתעבירו להם.

פארטי ספורט – הפעלות לימי הולדת שיחסכו לכם הרבה


אנו מבינים את ההתלבטות שלכם ההורים בכל הנוגע להפעלת יום הולדת מיוחדת וכיפית לילדכם, אך שתהיה גם זולה ושאינה כרוכה בעלויות גבוהות ומיותרות. נשמח להעניק לכם פרטים מלאים בנוגע למערך ההפעלות שאנו מציעים לימי הולדת חווייתיים ושמחים. ההפעלות שלנו יוכלו לחסוך לכם הרבה, הן מבחינת הוצאות והן מבחינת “כאב ראש” והתעסקות עם הכנת הפעלה באופן עצמאי.

מוזמנים ליצור אתנו קשר וליהנות מהפעלה ליום הולדת מדליקה ושווה במיוחד, כזו שתותיר בילדכם ובחבריו חוויה מיוחדת וכיף בלתי נגמר.

[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_3″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_image src=”https://www.partysport.co.il/wp-content/uploads/2020/03/about-img.jpg”][/et_pb_image][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

פתח צ'אט
1
💬 זקוק לעזרה?
Scan the code
שלום 👋
אנחנו יכולים לעזור לך?