הפעלות אתגריות לכל אירוע

[et_pb_section fb_built=”1″ transparent_background=”on” custom_padding=”0px|||” disabled_on=”off|off|off” admin_label=”section”][et_pb_row admin_label=”row”][et_pb_column type=”2_3″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_text]

אמרתם אירוע, אמרתם פארטי ספורט! כדי שהאירוע המתוכנן יהיה מוצלח ובלתי נשכח, הוא מוכרח לכלול גם הפעלה מנצחת שתסחף את כל המשתתפים ותשאיר להם זיכרון מתוק ובלתי נשכח. כדי שהילדים יוכלו ליהנות באירוע, ההפעלה צריכה להיות כמה שיותר אתגרית, עם מגוון של אפשרויות ומשימות שיעלו את הדופק ויציפו את הגוף באדרנלין.

כאן בדיוק אנחנו נכנסים לתמונה. עם ניסיון של כמה שנים בתחום הפעלות לימי הולדת, יחד עם אהבה וקריירה בכדורגל ובכלל לספורט – אנו נדע להעניק לילדכם את החוויה הטובה ביותר ליום הולדתו, וזאת באמצעות מבחר הפעלות אתגריות שמתאימות לכל אירוע וחגיגה. לכם נותר רק לבחור את הסגנון המועדף ביותר, ואנו נדאג למסיבה מקפיצה ומהנה.

הפעלות עם משחקי כדור מאתגרים

יש סוגים שונים של הפעלות ימי הולדת, אך אין ספק כי ההפעלה שילדים אוהבים במיוחד היא כזו המאפשרת להם לקחת חלק פעיל בכל מהלך ההפעלה כמו הפעלות ספורטיביות לימי הולדת. אצלנו הילדים יוכלו ליהנות מהפעלה איכותית ששמה את חוגג/ת יום ההולדת במרכז, תוך העצמה אישית וחברתית שלו ושל כל חבריו המשתתפים בפעילות.

בהפעלת יום הולדת כדורגל הילדים יוכלו להתחרות ביניהם באמצעות חלוקה לקבוצות כדורגל עולמיות אהובות כמו ריאל מדריד, ברצלונה ומנצ’סטר יונייטד ויחד הם יפעלו בשיתוף פעולה ועבודת צוות קבוצתית כדי לצלוח את תחנות המשחק, ולהעפיל אל משחק הגמר המכריע בסגנון גמר ליגת האלופות.

גם לילדים האוהדים את משחקי היורוליג התאמנו הפעלה מיוחדת ומקורית, במהלכה כל משתתף משויך לקבוצה אירופית מובילה ויחד עם חברי קבוצתו צולחים יחד משימות ותחנות מאתגרות כמו מסלול מכשולים, באולינג וקליעות כדור אל המטרה כדי לזכות במשחק הגמר ובתואר מלכי המגרש.

הפעלות בסטייל תוכניות ריאליטי מצליחות

תוכניות הטלוויזיה המצליחות ביותר היום הן תוכניות הריאליטי, המעניקות הצצה אותנטית ומקורית לכל מתמודד שמגיע לתוכנית. בין התוכניות האהובות הן תוכנית הישרדות והמרוץ למיליון, בהן המתמודדים מתחרים אחד בשני בשלל משימות ואתגרים שמשאירים את הצופים מרותקים.

כדי שהילדים יוכלו להרגיש לכמה רגעים איך המתמודדים על המסך מרגישים, הכנו עבורם הפעלות מקוריות ומאתגרות במיוחד שיגרמו להם לחוות את הכיף שיש במשחק, יחד עם הקניית ערכים חברתיים חשובים כמו עזרה לזולת, הקשבה וסבלנות כמו גם חשיבה אסטרטגית והעצמה אישית.

כל המשתתפים יקבלו חולצות ובנדנות בסטייל תוכנית הריאליטי האהובה, והאווירה תוסיף לכל החוויה הודות לתפאורה מרשימה ומפוארת של דגלים גדולים, שטיח ארוך, אביזרי משחק ועוד..

כדור בועה – המשחק שמשגע את כל העולם

ילדים אוהבים לרוץ, לקפוץ, להתגלגל ולהשתולל בשמחה ובצחוק בלתי נגמר. אם מוסיפים להפעלת יום ההולדת כדורים קופצניים בהם הילדים נמצאים, הרי לכם הפעלה אתגרית מושלמת לכל אירוע וחגיגה מתובלת בהומור וכיף בלתי נגמר.

כדורי הבועה הם כדורים שקופים ענקיים אליהם כל ילד נכנס, כך שהכדור מקיף את ראשו עד אזור הבטן בזמן שהרגליים משוחררות והוא יכול לרוץ, לקפוץ ולהתחמק מילדים וכדורים אחרים המתקרבים אליו. התוצאה היא משעשעת במיוחד ומפילה מהרגליים, תרתי משמע.

מתלבטים איזו הפעלה אתגרית יכולה להתאים לאירוע שלכם? מעוניינים לקבל פרטים נוספים? נשמח לסייע בכל שאלה! מוזמנים ליצור אתנו קשר דרך האתר או בטלפון 073-7579255.

צרו אתנו קשר

[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_3″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_image src=”https://www.partysport.co.il/wp-content/uploads/2020/03/about-img.jpg”][/et_pb_image][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

פתח צ'אט
1
💬 זקוק לעזרה?
Scan the code
שלום 👋
אנחנו יכולים לעזור לך?