הפעלות איכותיות לילדים

[et_pb_section fb_built=”1″ transparent_background=”on” custom_padding=”0px|||” disabled_on=”off|off|off” admin_label=”section”][et_pb_row admin_label=”row”][et_pb_column type=”2_3″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_text]

בכל שבוע מחדש הורים ומשפחות רבות שוברים את הראש בניסיונות לחשוב על פעילות משפחתית מהנה, שתתאים במיוחד לילדים בטווח גילאים משתנה בהתאם לגילאי הילדים במשפחה. כדי למצוא הפעלות איכותיות לילדים יש צורך לשוטט זמן רב ברחבי הרשת בחיפוש אחר הפעלה כזו, ולרוב יהיו אלו הפעלות שכבר התנסו בהם או שאינן מתאימות לאותו הרגע בגלל מזג אוויר או כל סיבה אחרת.

וודאי אתם קוראים את השורות האלו ומזדהים לחלוטין עם הנאמר בהן, ובעיקר מחפשים פתרון מתאים להפעלות מומלצות שיעסיקו לכמה שעות את ילדיכם. תשמחו לדעת כי הגעתם אל המקום הנכון, וכאן תמצאו את התשובות לתעסוקת הזאטוטים בין אם מדובר על ימי כיף עם החברים, מסיבות כיתה, פעילויות גיבוש, ימי כיף עם המשפחה וכמובן הפעלות לימי הולדת שפשוט אי אפשר לחגוג בלעדיהן.

הקליקו כאן כדי להתרשם מהמלצות של הורים ומשפחות שהתנסו באחת מההפעלות שלנו.

היתרונות של הפעלות לילדים

לפני הכל חשוב לזכור כי גם להפעלות ילדים יש כמה יתרונות בולטים וחשובים, נוסף כמובן על החוויה והכיף שהם עוברים במהלכן. למעשה ניתן לומר כי הפעלה איכותית לילדים היא כזו המשלבת הרבה פאן, לצד ערכים חברתיים ואישיים שהילדים לומדים תוך כדי הפעילות והמשחק.

הפעלות קבוצתיות הן בעלות ערך רב, כיוון שכך הילדים מתנסים בפועל בהוויה חברתית אחד עם השני, ולומדים ליישם ערכים חברתיים כלפי הסובבים אותם. לדוגמה הפעלות שיש בהן אפקט תחרותי מעבירות לילדים את החוויה של גיבוש קבוצתי, והבנה כיצד שיתוף פעולה בין כל חברי הקבוצה יכול לתרום להצלחה הקבוצתית ולניצחון של כל אחד ואחת מהקבוצה. הילדים לומדים דרך כך כיצד הקשבה, עזרה וסבלנות יכולים לתרום להם ולכל הקבוצה.

נוסף לערכים החברתיים שהילדים מפנימים, הם גם מעצימים את הערכים האישיים של עצמם בעזרת שימוש בתכונות כמו התמדה, נחישות, ביטחון וחשיבה אסטרטגית שיכולים להבליט אותם מעל כולם.

הפעלות ימי הולדת

אצלנו תוכלו למצוא מגוון ענק של הפעלות לימי הולדת שכל ילד חובב ספורט ואתגר ישמח לקחת בהם חלק. לרוב המטרה המרכזית של ילד/ת המסיבה היא להיות במרכז העניינים ותשומת הלב, ועם אחת מההפעלות שאנו מציעים הוא יחווה את ההרגשה במהלך כל החגיגה.

הקונספט של ההפעלות הוא ספורטיבי ותחרותי, כך שבכל אחת מהן הילדים ייהנו מהפעלות ומשחקים אתגריים ומלאים באדרנלין וכיף. ניתן לבחור בין יום הולדת כדורגל, כדורסל, כדורי בועה וגם הפעלה הישרדותית ומהנה במיוחד בקונספט של תוכנית הריאליטי “הישרדות”.

הפעלות לימי כיף וגיבוש

מסיבות עם חברים ו\או ילדי הכיתה נועדו כדי לגבש את כולם דרך חוויה מהנה ומשותפת בין כולם. אצלנו הילדים ייהנו מהפעלה מגבשת ואטרקטיבית במיוחד שהם לא ישכחו אף פעם, וזאת באמצעות תחנות משחק אתגריות שהם יצטרכו לעבור שיבטיחו המון כיף וצחוק. ההפעלת ייערכו בחלוקה לקבוצות שוות, וזאת בכדי להקנות את הערכים החברתים והאישיים לכל משתתף יחד עם החוויה של שייכות וגיבוש קבוצתי.

הפעלות לכל המשפחה

דרך נהדרת להעביר כמה שעות משפחתיות של כיף היא באמצעות תחרות אתגרית המשלבת משחק, אסטרטגיה והעצמה אישית של כל אחד מבני המשפחה. כיוון שההפעלה תתקיים בקבוצות, ניתן לערוך תחרויות מדליקות בין הורים לילדים, בין משפחות או כל חלוקה אחרת שתוסיף אווירה ספורטיבית ותרים את המורל של כולם.

בשורה התחתונה אפשר להגיד כי הפעלה איכותית וכיפית היא כזו שמתקיימת בקבוצות ויש בה גם ערכים חשובים, ואילו בדיוק הדברים שאנו בפארטי ספורט נותנים עליהם דגש. כפי שפירטנו כאן, ההפעלות שלנו מגוונות ואיכותיות והכי חשוב – מתאימות למגוון רחב של מטרות כמו ימי הולדת, ימי כיף, ימי גיבוש או סתם הפעלה כיפית ומקפיצה לכל המשפחה.

מוזמנים ליצור אתנו קשר כאן באתר או בטלפון, ונשמח להתאים עבורכם את ההפעלה המתאימה ביותר לכל מטרה וחגיגה.

צרו אתנו קשר

[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_3″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_image src=”https://www.partysport.co.il/wp-content/uploads/2020/03/about-img.jpg”][/et_pb_image][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

פתח צ'אט
1
💬 זקוק לעזרה?
Scan the code
שלום 👋
אנחנו יכולים לעזור לך?