הפעלה ספורטיבית ליום הולדת

 

הילד/ה רוצה לחגוג את יום ההולדת בחגיגה ספורטיבית ומקפיצה במיוחד? נעים מאוד, אנחנו פארטי ספורט ואצלנו הילדים נהנים מחגיגת ספורט מטריפה ובלתי נשכחת! בזכות ניסיון של שנים בתחום, עבודה עם ילדים, אהבה לספורט והבנת הצרכים של הקטנטנים וגם הבוגרים – הצלחנו להגיע למתכון המנצח של הפעלה ספורטיבית ליום הולדת, בה הילדים מגלים עניין ומשתפים פעולה בשמחה והכי חשוב נהנים נורא.

יום הולדת ליגת האלופות

לחובבי הכדורגל הכנו הפעלה ספורטיבית איכותית בקונספט ליגת האלופות העולמית. במהלך יום ההולדת חוגג/ת המסיבה יהיה במרכז העניינים, וייחווה יחד עם חבריו משימות ואתגרים ספורטיביים תוך שיתוף פעולה וחשיבה מחוץ לקופסה. כדי להוסיף עניין למהלך ההפעלה, הילדים יעברו כמה תחנות משחק כדי להתחמם ולהיכנס לאווירה ולאחר מכן כולם ישתתפו במשחק הגמר המכריע שיקבע מי מלך המגרש.

לחצו כאן כדי למצוא מידע מקיף על הפעלת יום הולדת כדורגל שאנו מציעים.

יום הולדת גביע היורוליג

אם ילדכם לא מפספס אף פעם את משחקי היורוליג, הפעלת יום הולדת כדורסל היא ההפעלה המושלמת עבורו. כמו בכל הפעלת יום הולדת שאנו עורכים, גם את ההפעלה הזו נפתח עם טקס כניסה חגיגי ומרגש של ילד/ת יום ההולדת. כדי שכל הילדים ייכנסו לאווירה כבר בהתחלה, אנו נדאג לתפאורה מתאימה הכוללת דגלים ואביזרים מיוחדים ממש כמו במגרש אמיתי. הילדים יתחרו ראש בראש בקבוצות דרך תחנות משחק ספורטיביות, ולסיום נערוך את משחק הגמר המכריע בסגנון גביע היורוליג.

בקישור הזה תוכלו לקרוא בהרחבה על הפעלת הכדורסל שלנו.

היתרונות של הפעלות ספורטיביות לימי הולדת

אין ספק כי הפעלה ליום הולדת היא האירוע המרכזי של החגיגה, וכשמדובר על הפעלה ספורטיבית המסיבה תהיה הרבה יותר חווייתית ומגבשת. כיוון שהפעלות בסגנון זה נערכות באווירה תחרותית, הילדים משתתפים בה באמצעות חלוקה לקבוצות שוות כדי להתחרות אחת בשנייה.

להפעלות תחרותיות יש כמה יתרונות בולטים כמו גיבוש קבוצתי, העצמה אישית וערכים בינאישיים של סבלנות, הכלה, הקשבה ועוד אותם הילדים לומדים בצורה כיפית במהלך ההשתתפות בהפעלה. חגיגה ספורטיבית היא מהנה וסוחפת, ולכן אתם ההורים יכולים להיות בטוחים כי הילדים יגלו עניין ורצון לקחת חלק בהפעלה מתחילתה ועד סופה.

נשמע מעניין? רוצים לשמוע על הפעלות ספורטיביות נוספות שאנו מציעים? צרו אתנו קשר ונשמח לתכנן עבור ילדכם חגיגת יום הולדת של פעם בחיים 😊

צרו אתנו קשר

 

פתח צ'אט
1
💬 זקוק לעזרה?
Scan the code
שלום 👋
אנחנו יכולים לעזור לך?