הפעלה משתלמת ליום הולדת

[et_pb_section fb_built=”1″ transparent_background=”on” custom_padding=”0px|||” disabled_on=”off|off|off” admin_label=”section”][et_pb_row admin_label=”row”][et_pb_column type=”2_3″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_text]

נגיף הקורונה גרם למשבר כלכלי גדול למשק העולמי, ובפרט למשק הישראלי אותו אנו חיים בכל יום ויום וכמובן סובלים מההשלכות לכך. למרות התחזיות האופטימיות המדברות על חזרה מהירה לשגרה והתאוששות כלכלית מוצלחת, אלו דברים שיקרו באופן הדרגתי לטווח הארוך ולא כאן ועכשיו.

משום כך כולנו צריכים לחשוב בצורה יותר שקולה ומחושבת בכל הנוגע להוצאות כלכליות, וגם כאשר מדובר על הפקת מסיבת יום הולדת לנסיך או לנסיכה הקטנה של הבית. עם כל הכבוד לקורונה, אין מצב שמוותרים על סיבה למסיבה ומוכרחים להמשיך ולחגוג אירועים מרגשים ומשמחים כמו ימי הולדת.

אז איך מצליחים לעשות זאת בצורה נכונה מבחינה כלכלית בתקופה לא פשוטה כזו?  פשוט בוחרים הפעלה משתלמת ליום הולדת! כדי שתוכלו לתכנן את מסיבת יום ההולדת כמו שצריך, ללא השפעות משבר הקורונה כמובן, הכנו עבורכם כמה עצות שימושיות שיסייעו לכם לארגן יום הולדת של פעם בחיים.

ערכו את המסיבה בבית

אם נודה על האמת, ההוצאה העיקרית והגדולה ביותר של מסיבות יום הולדת נוגעת ללוקיישן בו החגיגה נערכת. מכיוון שיום הולדת יש רק פעם אחת בשנה, אנו רוצים לחגוג לילדנו בכל פעם יום הולדת שונה וכיפי מהשנה שעברה – כך שבכל פעם אנו בוחרים עבורם מיקום שווה ומושקע אחר, שלעיתים יוצא גם יקר יותר.

כדי לחסוך מעט בעלויות לאור המצב, מומלץ לערוך את החגיגה בבית. בעזרת קישוטים צבעוניים ונכונים כמו בלוני הליום בשלל צורות וצבעים, שלטי יום הולדת ססגוניים ושמחים ומוזיקה קצבית ושמחה ניתן בקלות להפוך את הבית ללוקיישן מדליק וחגיגי למשך כמה שעות.

אם יש גינה או חצר קטנה, ואפילו מרפסת מומלץ לערוך את המסיבה שם וכך לחסוך בלאגן ואי סדר שיהיה בתוך הבית. בעזרת הצבה של כסאות ושולחנות חד פעמיים ניתן לתחום כל אזור רצוי בבית או בחצר, וכך להחליט מראש כיצד המסיבה תתנהל ואילו אזורים בבית הם מחוץ לתחום.

הזמינו רק חברים קרובים

אין ספק שהכי כיף לחגוג את יום ההולדת עם כמה שיותר חברים, אך המשמעות היא כמובן הוצאות גדולות יותר ולעיתים בלתי אפשריות. לכן שקלו להזמין רק את החברים הקרובים של הילד/ה כמו חברים מהשכונה, בית הספר נוסף על בני משפחה קרובים. כדאי לוותר על הזמנת כל השכבה בבית הספר, ולהתמקד רק בחברי הכיתה איתם הילד/ה מבלים את מרבית הזמן.

להזמנת מספר מצומצם של חברים יש יתרונות נוספים, חוץ מצמצום הבלגן שיכול להיווצר בבית כשנמצאים בו כמות גדולה במיוחד של אנשים…כשמסיבת יום ההולדת נערכת עם מספר קטן יחסית של חברים, כל האווירה הופכת להיות הרבה יותר אינטימית ומרגשת וכך ילד/ת יום ההולדת יותר בולט ונמצא במרכז העניינים לאורך כל החגיגה. באופן טבעי תשומת הלב של כל הסובבים כמו גם של מפעיל יום ההולדת, תהיה בראש ובראשונה רק אליו/ה.

הכי כיף להכין לבד עוגת יום הולדת ונשנושים מתוקים

גם להזמנת כיבוד ועוגת יום הולדת יש משקל כספי גבוה ברוב המקרים, וניתן לחסוך זאת באמצעות הכנה עצמית בבית. בדרך הזו גם בני המשפחה יוכלו לתרום למאמץ, והנה כולם הרוויחו זמן משפחתי כיפי במיוחד שיעניק לכם כמה רגעי נחת והנאה אחד מהשני.

ניתן למצוא מגוון ענק של מתכוני עוגות יום הולדת ברחבי הרשת, לקנות מבחר של חטיפים וממתקים אותם תפזרו בין כמה צלחות חד פעמיות חגיגיות וצבעוניות שיתאימו למסיבה וכך גם לחסוך וגם ליהנות.

פארטי ספורט – הפעלה ספורטיבית שתגיע עד אליכם

אם אתם מחפשים הפעלות משתלמות לימי הולדת, דעו כי הגעתם אל המקום הנכון. נעים מאוד, אנחנו פארטי ספורט ונעשה את הכל כדי שילדכם ייהנה ממסיבת יום הולדת איכותית, כיפית ומלאה באדרנלין. תוכלו לבחור את אחת מההפעלות הספורטיביות שאנו מציעים כמו יום הולדת כדורגל, כדורסל או חגיגת יום הולדת עם כדור בועה מקפיץ במיוחד. אנו מגיעים לכל חלקי הארץ, וניתן לערוך את ההפעלה במקומות סגורים או פתוחים על פי בחירתכם.

נשמע מעניין? רוצים לקבל פרטים נוספים? מוזמנים ליצור אתנו קשר ונשמח לסייע בכל שאלה והתלבטות.

צרו אתנו קשר

[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_3″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_image src=”https://www.partysport.co.il/wp-content/uploads/2020/03/about-img.jpg”][/et_pb_image][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

פתח צ'אט
1
💬 זקוק לעזרה?
Scan the code
שלום 👋
אנחנו יכולים לעזור לך?