הפעלה לסוף שנה

[et_pb_section fb_built=”1″ transparent_background=”on” custom_padding=”0px|||” disabled_on=”off|off|off” admin_label=”section”][et_pb_row admin_label=”row”][et_pb_column type=”2_3″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_text]

עוד שנה חלפה ועברה לה, ועוד מעט הילדים מסיימים את שנת הלימודים הנוכחית ועולים כיתה וגם שלב נוסף בנושאי הלימוד שלהם. אך רגע לפני שזה קורה, צריכים לחגוג את סוף השנה עם מסיבה חגיגית וכיפית במיוחד. כדי שהמסיבה תתנהל בצורה הטובה ביותר, וגם תשאיר לילדים זיכרון מתוק ומיוחד משנה מדהימה וחווייתית, ריכזנו כאן כמה נושאים ועניינים שכדאי לקחת בחשבון לקראת תכנון מסיבת הסיום.

קביעת תקציב כללי

לפני שמתחילים לסגור דברים, יש להבין מהו התקציב הכולל של כל המסיבה וכך בהתאם לשריין או לוותר על אלמנטים שיהיו במהלך המסיבה. נהוג בסוף השנה להעניק מתנות סמליות למזכרת עבור הילדים, ולכן מתנות אלו צריכות להיכלל כחלק מהתקציב יחד עם השכרת המקום, נשנושים ושתייה, הפעלה לסוף שנה וגם הסעות במידת הצורך. כשמגבשים את סכום התקציב הכללי, יש לקחת בחשבון מה תהיה כמות המוזמנים למסיבה. חשבו האם כדאי להזמין גם את המשפחה הגרעינית של כל ילד להשתתף, או להגביל את האורחים שיגיעו לשני בני משפחה לכל ילד.

סגירת לוקיישן למסיבה

לאחר שהתקציב הוגדר וכמות המוזמנים ידועה מראש, זה הזמן לבחור מקום רלוונטי בו תיערך המסיבה. למרות שבמחשבה ראשונה הכי נוח ופשוט לחגוג את המסיבה בבית הספר, כדאי לשכור מקום שנמצא מחוץ לכותלי בית הספר כך שהילדים ירגישו בנוח להשתחרר ולפרוק מתח במיקום שונה שלא מעניק להם אווירה רשמית כמו בית ספר. כיוון שמסיבות סוף שנה נחגגות לקראת חודש יוני, מומלץ לבחור לוקיישן פתוח ומרווח כי הרי בעונה זו של השנה אין חשש מקור או גשם. גם אם המסיבה מתוכננת להיערך בשעות הערב, מזג האוויר בקיץ הוא נעים ולכן מקום פתוח בחוץ הוא הרבה יותר טוב לעריכת המסיבה. נוסף על כך, מקומות פתוחים הם הרבה יותר נוחים מבחינת הפעלות לסוף שנה, כיוון שמקום פתוח הוא יותר גדול ומרווח והילדים יכולים להשתולל וליהנות ללא הרגשת דוחק וצפיפות.

הזמנת כיבוד למוזמנים

כמו בכל אירוע חברתי, גם במסיבת הסיום צריך להיות כיבוד ושתייה לרווחת הילדים וכל המוזמנים. ניתן להזמין מראש מגשי כיבוד טעימים וטריים דרך חברות קייטרינג שונות, כך שהיצע מנות האוכל יהיה מגוון ואיכותי. כמובן יש לזכור כי רוב המשתתפים במסיבה הינם ילדים, ולכן יש להזמין כיבוד שהם הכי אוהבים כמו פיצות, צ’יפס, נקניקיות ואיך אפשר בלי קינוחים מתוקים וצבעוניים.

הפעלות ספורטיביות ומגבשות

כדי שמסיבת הסיום תהיה כיפית ואנרגטית במיוחד, מומלץ להזמין הפעלות ספורטיביות למסיבה. הפעלות כאלו יגרמו לילדים לזוז ולהיות אקטיביים, וכך להוציא את כל המרץ והאנרגיה לכבוד סיומה של שנת הלימודים. הפעלות אקטיביות לילדים יעניקו להם חוויה מיוחדת ומעשית ממסיבה כיפית במיוחד, בשונה מהפעלות ומופעים בהם הילדים לוקחים חלק פאסיבי ורק צופים מהצד. כדאי ומומלץ לכלול בהפעלות אלמנטים הקשורים למהלך השנה שחלפה, תחרויות בין כמה תלמידים מכל כיתה ומגוון של משחקים והפעלות ברוח ספורטיבית שיגבשו את כולם רגע לפני תחילת החופש הגדול.

הכירו את פארטי ספורט

אם הזכרנו הפעלות ספורטיביות לסוף השנה – אז כאן אנחנו נכנסים לתמונה. נעים להכיר, אנו בפארטי ספורט נשמח לארגן עבורכם הפעלת סוף שנה שהתלמידים לא ישכחו. ההפעלות שלנו אינן רק חווייתיות, מלאות בהנאה ואדרנלין אלא הן גם מגבשות מאוד ומעניקות ערך מוסף בכל הנוגע למשחקים ותחרות ספורטיבית, עבודת צוות ושיתוף פעולה בין חברי הקבוצה, העצמה אישית וכבוד ועזרה לאחר. ההפעלות שלנו מאתגרות ומרתקות לאורך כל שלבי הפעילות, ואין רגע אחד של שעמום או פנאי. הילדים יעברו בין מספר תחנות משחק חווייתיות, ויתחרו בין הקבוצות עד להכרזת הקבוצה המנצחת. כל הציוד והאבזור הנדרש להפעלות יהיה באחריותנו, כך שנוכל להוריד “דאגה” אחת ממכם. כדאי לדעת בנוסף כי הפעילויות מתאימות לקבוצת גילאים רחבה החל מגיל 5 ומעלה, וניתן לקיים אותן במקומות פתוחים או סגורים על פי בחירה.

רוצים לשמוע עוד פרטים? צריכים עזרה בתכנון מסיבת סיום איכותית ושווה במיוחד? צרו אתנו קשר ונשמח לסייע בכל שאלה והתלבטות.

צרו אתנו קשר

[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_3″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_image src=”https://www.partysport.co.il/wp-content/uploads/2020/03/about-img.jpg”][/et_pb_image][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

פתח צ'אט
1
💬 זקוק לעזרה?
Scan the code
שלום 👋
אנחנו יכולים לעזור לך?