באבל בול – אטרקציה מקפיצה לכל חגיגה

הפעלת כדור בועה

האטרקציה שמשגעת את כל העולם הגיעה גם אלינו לארץ, וכדי שגם אתם תוכלו ליהנות ממנה הפקנו עבורכם הפעלה מדליקה ומקפיצה במיוחד שמתאימה לכל חגיגה. אנו מתכוונים כמובן לאטרקציית הבאבל בול שכל אחד חייב לנסות לפחות פעם אחת, כדי לחוות פעילות ספורטיבית מלאה אדרנלין וכיף.

כיוון שחשוב לנו לכלול תכנים מיוחדים ועדכניים בהפעלות ימי הולדת ומסיבות שאנו עורכים, החלטנו להוסיף את האטרקציה הזו למערך פעילויות הספורט שלנו – והתגובות החיוביות לא הפסיקו להגיע. כדי שתוכלו להחליט אם הפעלת באבל בול מתאימה גם לכם, אתם מוזמנים לקרוא את המאמר הבא ולמצוא רקע ומידע כללי על האטרקציה הסוחפת הזו.

מה זה באבל בול?

באבל בול הינו כדור גדול ושקוף המשמש לאטרקציות ומשחקי ספורט תחרותיים, ממש כמו כדורגל אבל הרבה יותר אתגרי וכמובן משעשע. האטרקציה הזו מוכרת בארץ גם בשם כדור בועה, משום שמראה הכדור מזכיר בועת סבון גדולה. במהלך המשחק כדור הבועה מכסה את גופו של השחקן, כך שרק רגליו נותרות חשופות, וכך חופשיות לרוץ, להתחמק משחקנים אחרים ולבעוט בכדורגל  (במידה והשחקן מששתף במשחק כדורגל בועה, כפי שנרחיב על כך בהמשך..)

מגוון אפשרויות משחק

האטרקציה פותחה לראשונה על ידי צמד חובבי ספורט נורבגים, ומאז ועד היום האטרקציה הזו הפכה לענף ספורט מוכר בכל רחבי העולם עם תחרות גביע העולם בהשתתפות נבחרות מאירופה. כיוון שכדורי הבאבל בול הם שקופים וניתנים ללבישה על הגוף, ניתן לשחק איתם במגוון משחקים שונים כמו פוטבול, כדורגל וגם כדור מים.

במשחק הפוטבול השחקנים מתקילים אחד את השני כדי למנוע מעבר של הכדור לשער, ובאמצעות כדורי הבועה השחקנים יכולים להגן על גופם במהלך משחק פוטבול בועה המדמה את המשחק האמיתי. גם במהלך משחק כדורגל כדורי הבאבל בול יהיו יעילים, כי מצד אחד הם ימנעו היתקלויות עם שחקנים אחרים – ומצד שני הם מוסיפים אתגר נוסף לשחקנים המעוניינים להתקדם עם הכדור לכיוון הבקעת שער.

יום הולדת באבל בול עם פארטי ספורט

במידה וילדכם מעוניין לחגוג יום הולדת בלתי נשכח עם הפעלה טרנדית ומאתגרת, נשמח להגיע למסיבה עם כדורי הבועה שלנו ולהכניס את כולם לאווירה. הפעלת יום ההולדת שלנו מותאמת על פי אופיו והעדפותיו של ילד/ת החגיגה, כך שכל הפעלה היא שונה וייחודית בכל פעם מחדש.

כיוון שחשוב לנו לשים את הילד/ה במרכז העניינים וגם להטמיע ערכים בינאישיים בין הילדים, כל ההפעלות שלנו מתקיימות בקבוצות ובקונספט של משימות ותחנות משחק כדי להעצים את התחרותיות בין קבוצה לקבוצה.

מעוניינים בהפעלה ספורטיבית אחרת בסגנון יום הולדת כדורגל? לחצו כאן לקבלת מידע נוסף.

צרו אתנו קשר

[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_3″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_image src=”https://www.partysport.co.il/wp-content/uploads/2020/03/about-img.jpg”][/et_pb_image][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

 

פתח צ'אט
1
💬 זקוק לעזרה?
Scan the code
שלום 👋
אנחנו יכולים לעזור לך?